Speedtouch adsl modem en MSN WERKT NIET SAMEN!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micky_22

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2003
Berichten
18
Ik heb een vaag probleem, ik heb onlangs mijn pc helemaal opnieuw laten installeren XP alles erop en eraan. Hij werkt perfect. Maaar als ik onder mijn eigen XP acount wil gaan msn-nen(6.0 GEEN beta) dan verandert mijn alcatel modem icoontje(rechtsonder) in beeld in GEEL en knalt meteen me internet verbinding eruit. Waarna ik me pc opnieuw moet opstarten wil ik nog feiloos kunnen internetten. Ik heb msn al gede-installeerd, dan weer opnieuw gedaan zelfs met andere versies geprobeert. Ik heb de windows-messenger vanuit windows via windows setup ook al weg gehaald want dat gaf eerst ook problemen maar nog steeds wordt dat logootje van mijn modem GEEL als ik mezelf aant inloggen ben op MSN.
Het is wel zo dat onder de acount administrator WEL gewoon gemsn-t kan worden alleen kan ik daar niet bij alleen die kennis van mij die dit dus gedaan heeft. Hij zegt ook, jij moet ook gewoon onder je eigen acount kunnen msn-nen. Zelfs hij weet het niet...en hij weet veel hahahah maar dit is een apart probleem zegt ie.

Wil gewoon kunnen MSN-nen zonder dat mijn I-net verbinding eruit knalt. Oww ja heb ook al meerdere keren het groene cd'tje erin gestopt en me verbinding opnieuw geinstalleerd(mx stream) maar helaas niets geholpen. En herstelpunten gebruikt maar helaas niks geholpen.
Wie o wie weet wat het probleem is en heeft een oplossing.

Groetjes
Dafna/Micky
 
Crosspost
Blijf bij je eerste vraag.
Beheerder reeds gewaarschuwd.

Olav
 
Geplaatst door Olav
Crosspost
Blijf bij je eerste vraag.
Beheerder reeds gewaarschuwd.

Olav

UHMMZZZ IK HEB HET 2 KEER GEDAAN OMDAT IK NIET PSIES WEET WAAR DIE HET BESTE KAN KOMEN TE STAAN. dUS VANDAAR

JULLIE ZIJN OOK STRENG :S
 
We zijn helemaal niet streng. Maar het is toch wel logisch dat je een vraag één maal plaatst om een wildgroei van vragen te voorkomen. Niets zo onoverzichtelijk als dezelfde vraag op twee verschillende vragen, dan krijg je verschillende reacties etc. Ga dus gewoon verder in dat ander topic.

Hoofdletter zijn ook niet nodig, je boodschap komt even goed over in normale schrijftaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan