speedtouch benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Hallo ik wil mijn speedtouch 510 ADSL modem benaderen vanuit de browser, maar na 10.0.0.138 (staat in de handleiding) ingetypt te hebben krijg ik een melding dat de pagina niet weergegeven kan worden.

Wat doe ik fout?
 
heb je een vast IP nr ingesteld op de pc(s) ?
kan zijn dat deze op automatisch verkrijgen moet staan voordat je er in kan komen.
 
stel een vast ip adres in 10.0.0.150 subnet 255.255.255.0 (op de lan verbinding)
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het prima. Ik heb er nog een accesspoint aan hangen om 'm draadloos te maken. Weet niet of dat nog wat uit maakt, maar ik krijg de pagina wel te zien van mijne. Heb je niet per ongeluk iets fout ingetypt??
 
Geplaatst door harmen__666
stel een vast ip adres in 10.0.0.150 subnet 255.255.255.0 (op de lan verbinding)

Dit had ik ook ingesteld.

Ik typ alles goed in, ook van het stroom afhalen werkt niet :mad:
 
Kan je hem wel pingen? Toenvallig een proxy server ingesteld in je browser? Kon je er eerder wel bijkomen?
 
Met alleen de stroom van het modem te halen kan je de speedtouch niet resetten, hoe je dat moet doen staat op de cd die bij het modem is geleverd.

Hier kan je evt de gebruiksaanwijzing downloaden.

Welke versie heb je de 510 of de 510v4.

Als je gebruik maakt van de 510 en daarnaast nog een swich gebruikt, moet je deze ook resetten.


groetjes speedtouch ;)
 
Ik ben op mijn werk, maar het zal de v4 zijn. Het is de multi pc modem.

Ik heb hem al eens eerder moeten resetten en toen is het een tijdje goed geweest. Nu werkt de internet verbinding prima, maar wil ik een paar dingen veranderen en moet ik het modem benaderen.

Dus nu zit ik wéér voor hetzelfde dillemma en vraag me af hoe dát kan.....
 
Dus nu zit ik wéér voor hetzelfde dillemma en vraag me af hoe dát kan.....

Het is een apparaat met veel electronica, er kan vanalles mis gaan, laatst had ik er een van een kennis, als je de spanning eraf haalde dan kreeg hij hem niet aan de gang, nieuwe instal met de cd was de enigste optie. :confused:


groetjes speedtouch
 
Heb je het modem korter dan 1 jaar? Maak dan gebruik van de helpdesk van je provider. Het modem pagina moet! te bereiken zijn. Voordat je gaat bellen probeer hem op een andere pc en/of met een andere kabel. Het modem lijkt defect namelijk en dan heb je recht op een nieuwe.

Lukte het nu wel of niet om hem te pingen? Lijkt me sterk dat dit niet lukt maar goed.
Soms werkt het ook als volgt. Vast ip adres in geven dan opvragen als dat niet werkt het op ip automatisch krijgen. Soms werkt het na zo'n actie wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan