verhoog
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2001
Een raar probleem: ooit heb ik een speedtouch router gehad. Wanneer ik wel verbinding met de router had, maar de internetverbinding even down was, kreeg ik een melding van de Speedtouch router hierover. Ik kreeg dan ipv van een gewone webpagina een pagina van Speedtouch in beeld, waarop stond dat de verbinding niet goed was (Your DSL connection is down), en ik het nogmaals moest proberen.
De router gebruik ik allang niet meer, maar toch krijg ik nog steeds af en toe dezelfde pagina/melding in beeld. Het lijkt mij dan ook dat deze de standaardpagina van Firefox heeft overschreven. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Let wel, het is niet hetzelfde als de melding die je krijgt als je bijv helemaal geen verbinding met een netwerk/router hebt, dan krijg ik gewoon deze:
De router gebruik ik allang niet meer, maar toch krijg ik nog steeds af en toe dezelfde pagina/melding in beeld. Het lijkt mij dan ook dat deze de standaardpagina van Firefox heeft overschreven. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Let wel, het is niet hetzelfde als de melding die je krijgt als je bijv helemaal geen verbinding met een netwerk/router hebt, dan krijg ik gewoon deze: