Wij hebben thuis de laatste tijd veel gezeur met internet.
Het internet werkt erg sloom en vaak lukt het niet om meer PC's tegelijk op internet te hebben.
Als we dan de router opnieuw opstarten doet het internet het vaak weer even. Eigenlijk moet ik gewoon een nieuw kastje aanvragen, maar nu zag ik de volgende melding:
Your DSL connection is down. Verify that your SpeedTouch is correctly connected to your phone line.
If the problem persists, check your documentation.
Ik dacht dat misschien dit wel de oorzaak van het probleem is, dus misschien weten jullie waar het aan ligt. Ik heb eigenlijk 0,0 verstand van draadloos internet enzo.
Nog info over de router:
- Service Configuration
This section contains information regarding the service configuration currently applying to your SpeedTouch.
Service Name: Router (modified by user)
- Time Configuration
Time Source: Manual
Timezone: (UTC+01:00) Amsterdam, Bern, Rome, Stockholm
Summer Time: No
Time Since Power-on: 0 days, 0:16:08
- System Configuration
Web Browsing Interception: Enabled
Het internet werkt erg sloom en vaak lukt het niet om meer PC's tegelijk op internet te hebben.
Als we dan de router opnieuw opstarten doet het internet het vaak weer even. Eigenlijk moet ik gewoon een nieuw kastje aanvragen, maar nu zag ik de volgende melding:
Your DSL connection is down. Verify that your SpeedTouch is correctly connected to your phone line.
If the problem persists, check your documentation.
Ik dacht dat misschien dit wel de oorzaak van het probleem is, dus misschien weten jullie waar het aan ligt. Ik heb eigenlijk 0,0 verstand van draadloos internet enzo.
Nog info over de router:
- Service Configuration
This section contains information regarding the service configuration currently applying to your SpeedTouch.
Service Name: Router (modified by user)
- Time Configuration
Time Source: Manual
Timezone: (UTC+01:00) Amsterdam, Bern, Rome, Stockholm
Summer Time: No
Time Since Power-on: 0 days, 0:16:08
- System Configuration
Web Browsing Interception: Enabled