speedtouch home

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklel

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
ik heb een speedtouch home en een wirles wrt54g
ik kan op geen enkele mogelijk heid de goede in stlingendoe want ik heb geen gate way. of zegt er iemand je moet geen pptp je moet iets ander gebruiken ik kan dan kiezie uit pppoe fixed ip en cabel. ik weet nie t wat ik moet die heb ik de verkeerde router ge kocht ofzo iets??

je heb niets verkeerd gekocht, die twee werken goed samen (die combinatie gebruik ik ook), eerst: je ADSL abonnement: is dat via KPN of ???

ok, kan je met je PC via Speedtouch internet op (zonder LINKSYS) ???

ja

ja zo draa ik die instelingen gedan heb weer wel maar dat heb ik nog nie gedaan ant heb nu nog een gewonen breedband router.

je moet je Speedtouch instellen gewoon volgens boekje, voor je ADSL abonnement, incl. ADSL gebruikersnaam en paswoord. Daarna koppel je Speedtouch met netwerkkabel aan je Linksys via WAN poort van Linksys, daarna Linksys aan je PC via netwerkkaart en via je Firewall Linksys laten accepteren (dan wordt ie Gateway voor je PC)...

ja dat heb ik al gedaan maar dan krijg ik wel een inter net verbinding die wel verzend maar niet ontvangt dus het nog niet doet het schijnt dat jebij pptp gegens moet in vullen maar ik krijg van planet verkeer de weet jij wat de gateway vcan linksys is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan