Speedtouch USB op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

math.random

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2003
Op een tijdelijke pc (met xp) heb ik de speedtouch USB modem geinstalleerd. Allemaal goed en wel, maar verbinding weigert hij te maken.
Als ik naar het tabblad 'netwerk' ga onder de eigenschappen van m'n aangemaakte inetverbinding zie ik staan: PPP-protocol (Point-to-Point) via Ethernet (PPPoE) Mss een N00b vraag voor jullie, maar hoe selecteer ik het juiste protocol/... om op het internet te gaan?
Onder de verbindingen staat eveneens een inactief lan-netwerk (dat normaal functioneert in een schoolnetwerk)

Blijft het lampje toevallig lang knipperen, dan moet je eerst de allernieuwste drivers downloaden van de website. Met XP moet je de allernieuwste hebben wil het werken :).

De modem is goed geinstalleerd onder XP: beide lampjes branden net als onder ME.

Hoi Math.

Als beide lampjes constand branden , betekend dat je al verbinding kan maken of al verbinding hebt.

Volgens mij heb je een instelfout gemaakt.

Verwijder het modem in je configuratie scherm.

Start de pc opnieuw op en sluit de usb opnieuw aan , xp zal de juiste drivers installeren of e.v.t van de cd-rom welke erbij is geleverd.

Als beide lampjes branden moet je [afhankelijk van je provider ] je inlognaam en paswoord invoeren.

Als je dit heb gedaan zit je al gelijk op internet, in xp hoef je geen pppoe in te vullen , dat wordt geregeld met de bijgeleverde cd.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan