• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Speelschema Eredivisie voetbal 2011-2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vreugdenhil85

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2011
Berichten
74
Kan iemand mij vertellen waar ik het nieuwe speelschema van het Eredivisie voetbal (2011-2012) in excel kan downloaden, en de standen zelf bij houden?

Ik heb zelf al verschillende zoekpogingen gedaan, maar geen van allen waren succesvol te noemen... :(

Alvast bedankt!
Daan.
 
Dit zullen we maar even in de Excel sectie zetten !
Verplaatst naar de juiste sectie.
 
De wedstrijden zijjn pas sinds vrijdag bekend dus je bent wat 'vroeg'. Download hier (gratis) die van vorig jaar, verander de potjes en je bent de eerste die 'm heeft. ;)
 
Dus je vraagt eigenlijk of wij voor jou in de gaten gaan houden wanneer hij beschikbaar is????????

Ik zou zeggen, abonneer je op de nieuwsbrief van Computer Idee en je ziet vanzelf wanneer hij er is want die maken hem elk jaar ~~
 
Laatst bewerkt:
Ja, die had ik vandaag rond 13.07 uur ook al ontdekt, maar wat kán je ermee (behalve naar kijken op je scherm)
 
Ik heb de vraag misschien iets verkeerd gelezen.
Ik dacht alleen aan het wedstrijd schema en niet aan het bijhouden van resultaten.
 
Ik blijf het geen vraag vinden voor een forum waar EXCEL problemen worden opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan