swanwil
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 aug 2010
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365 NL
Hallo,
Ik probeer een speelschema te maken voor een familiedag.
aantal deelnemers is 47
Aantal spellen is 6 waarvan er bij 3 spellen 2 teams benodigd zijn. Dus 9 speelrondes waarbij de 1e 3 spellen 2x gespeeld worden
Nu is de bedoeling dat iedere deelnemer alle spellen speelt en bij iedere ronde andere medespelers heeft.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar kom er niet uit hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen.
In bijgevoegd bestand heb ik al wat uitgewerkt maar heb al vlug dat spelers vaak dezelfde medespelers treffen.
Bekijk bijlage speelschema.xlsx
Cellen A19-K66 is het speelschema
Cellen M20-U66 is check hoe vaak een spel gespeeld wordt
Cellen W18-CY72 is om makkelijker te zien wie de medespelers zijn per speelronde
Cellen CZ19-EU66 is om te zien hoe vaak de medespeler ingedeeld zijn
Ik weet ook niet goed of dit met formules te sturen is.
Alle hulp is welkom
Met vriendelijke groet,
swanwil
Ik probeer een speelschema te maken voor een familiedag.
aantal deelnemers is 47
Aantal spellen is 6 waarvan er bij 3 spellen 2 teams benodigd zijn. Dus 9 speelrondes waarbij de 1e 3 spellen 2x gespeeld worden
Nu is de bedoeling dat iedere deelnemer alle spellen speelt en bij iedere ronde andere medespelers heeft.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar kom er niet uit hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen.
In bijgevoegd bestand heb ik al wat uitgewerkt maar heb al vlug dat spelers vaak dezelfde medespelers treffen.
Bekijk bijlage speelschema.xlsx
Cellen A19-K66 is het speelschema
Cellen M20-U66 is check hoe vaak een spel gespeeld wordt
Cellen W18-CY72 is om makkelijker te zien wie de medespelers zijn per speelronde
Cellen CZ19-EU66 is om te zien hoe vaak de medespeler ingedeeld zijn
Ik weet ook niet goed of dit met formules te sturen is.
Alle hulp is welkom
Met vriendelijke groet,
swanwil