speelveld vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
hallo,

kun je het speelveld van een spel,dat al op zijn maximale grootte staat,nog verder vergroten zodat het full screen wordt.
groetjes
minet

verplaatst van overige software:)

Ik snap niet wat je bedoelt. Welk spel gaat het over?

hoi,

het spel maakt niet uit,in het algemeen.

als je een willekeurig spel opent,dan is dit niet altijd op full screen te zetten,sommige spellen openen op een naximale grootte en die kun je dan niet meer vergroten.
weet je waar je dit kunt veranderen,zodat het wel full screen kan( niet via 2x klikken op bl balk of via het vierkantje of uitrekken)

minet

noem eens een spel dat niet full screen is. Want bij mij zijn alle spellen dat. (muv Championship manager, maar dat kun je rechts onderin de hoek vergroten tot fullscreen)

hallo meelman,

bijvoorbeeld "lineup"van "the puzzle collection"
van microsoft

minet

ah zo. Dat spel ken ik niet dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen...

HALLO Mumzel

Volgens mij hoort mijn vraag niet in cheats en tips.

minet

maar het hoort wel in de sectie spellen te staan. De mogelijkheden zijn dan Consoles, Reviews, Spel werkt niet en deze categorie. Vanwege het 'etc' past je vraag hier dus het beste.

HALLO,

ik gaf een voorbeeld,het kan net zo goed betrekking hebben op een programma

minet

zou het niet iets te maken hebben met de resolutie instellingen ???

zomaar een gokje van me :)

Geplaatst door MINET
ik gaf een voorbeeld,het kan net zo goed betrekking hebben op een programma
Maar het gaat over een spel. Zo kun je bezig blijven...

Wat realmitch voorstelt zou een oplossing kunnen zijn. Verlaag de resolutie eens. Misschien wordt het spel dan wel fullscreen. Welke resolutie draai je nu?

En er komt nog een stukkje bij de spellen op de sectie etc hoorde ik, dus daarom.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan