spel a2 racer start niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Mijn dochter heeft op de rommelmarkt het spelletje A2 racer gekocht (drie pack, ook nog racer 111 Europa Tour en Vakantie racer). we hebben een vrij nieuwe computer Windows XP , video kaart Gforce. Maar het scherm wordt zwart nadat ze weil beginnen mets spelen.
Wie heeft tips?
Onderstaand stukje vond ik op de site van davilex.
Sita

Product: A2 Racer
Release datum: 8/23/2004
Datum laatste wijziging: 8/23/2004

Dit probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van een oude versie van DirectX in combinatie met een verouderd stuurprogramma voor uw videokaart.
Door een recenter stuurprogramma voor uw videokaart, en de laatste versie van DirectX te downloaden en te installeren wordt het probleem opgelost.
Als u gebruikt maakt van Windows XP beschikt u reeds over de nieuwste versie van DirectX en kunt u volstaan met het installeren van het meest recente stuurprogramma voor uw videokaart.
Via onderstaande link kunt de laatste versie van DirectX downloaden:
Links

Oei... Ik heb de oude A2 Racers nog nooit werkend gekregen op Win XP.

Probeer de compabiliteitsmodus eens in te schakelen?

heb ook verschillende spellen van A Racer.
deze werkte vroeger op mijn oude pc perfect.
hiet zat toen windows ME op.

maar sinds ik een nieuwe pc heb met windows XP doet geen van alle A2 spellen het meer.
heb van alles geprobeert maar geen resultaat.

dus ik ben ban dat het ook bij u niet gaat werken:(

Andere game ?

U kunt natuurlijk ook andere spellen aanschaffen.
Grand Theft Auto bijvoorbeeld(is ook door de stad racen,maar wijkt wel veel af van A2):confused:
U kunt ook gewoon even naar een leuke game zoeken op www.gamerevolution.com (mag ik zomaar een URL neerzetten?:confused: )
Verder weet ik het ook niet,probeer wat te zoeken op wat sites. :thumb:

P.S. ALS U VAN A2 SPELLEN HOUDT,IS MIDTOWN MADNESS(1 of 2)EEN GROTE/LEUKE AANRADER!!
Probeer het daar eens mee :thumb:

BraMpOwEr :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan