spel 'alfons en zijn vrienden' van lannoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
203
heb dit spel gekocht voor mijn dochtertje. ik kan het installeren, als ik het spel wil starten verschijnt er een scherm 'even geduld'. dat duurt dan erg lang en dan verschijnt de foutmelding 'application error' this application cannot run. ik werk met windows xp en heb de compabiliteitsmodus al geprobeerd zonder resultaat, ook al opnieuw geinstalleerd, de website van lannoo bezocht maar er stond niks over dit spel. wel een vraag verstuurd maar nog geen antwoord ontvangen. iemand een idee?
 
Ben ook even aan het zoeken geweest en kom inderdaad ook niet verder dan uitgeverij 'terra lannoo' en daar hebben ze dus geen technische ondersteuning, tenminste, ik kan niets vinden.
Staat er nog iets van systeemeisen op de verpakking of iets anders waardoor je een eventuele maker kan achterhalen?
 
systeemvereisten ; pentium 233mhz, windows 98 of hoger, min 32 mb ram , cdrom speler 4 speed, geluidskaart, 16 bits kleuren. maar dit is allemaal in orde. ik heb een amd athlon 1200, 512 ram. de site waarna ze verwijzen op de cd-rom is www.lannoo.com/helpdesk. maar daar vond ik niks over dit spelletje.op de doos staat er hier ook Gammafon multimedia AB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan