spel blijft om de 5 a 10 minuten hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtLaNtIs

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2003
heej,
ik heb laatst het spel: " the mystery of the druids" gekocht en geinstaleerd. alles ging goed totdat ik begon te spelen. het spel bleef om de 5 a 10 minuten hangen terwijl mijn pc ver boven de systeemeisen uit komt. kent iemand dit spel en/of heb je de oplossing voor dit probleem laat het a.u.b. effe weten.
b.v.d.

Wat zijn de specificaties van je pc?

Drivers van je videokaart up-to-date? DirectX9.0 geinstalleerd? Windows helemaal up-to-date?

Geplaatst door Muurhond
Wat zijn de specificaties van je pc?

Drivers van je videokaart up-to-date? DirectX9.0 geinstalleerd? Windows helemaal up-to-date?
320 sd ram
501 mhz
64 mb videokaart
windows 2000
en alles is up to date

Heb je een AMD of Intel? Welke versie videokaart-drivers heb je dan?

Celeron kan ja.

Installeer voor de zekerheid deze drivers voor je videokaart:
ftp://download.nvidia.com/Windows/44.03/44.03_win2kxp_international.exe

En Directx9.0b:
http://download.microsoft.com/download/7/3/c/73cc71c0-13d9-4274-8d9c-33d8a528a396/dxwebsetup.exe

Instructies:

U kopieert de downloadbestanden als volgt naar uw computer:

1. Klik op Opslaan om het programma te kopiëren naar een map op de computer. (U kunt de installatie ook direct starten door te klikken op Uitvoeren, maar deze optie wordt niet aanbevolen).

2. Voer het downloadpakket van DirectX 9.0b uit.

3. Lees de Gebruiksrechtovereenkomst. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u doorgaan.

4. Start de computer opnieuw op door in het scherm voor opnieuw opstarten op Ja te klikken.

Mark, doe inderdaad wat muurhond zegt. Jij hebt nog niet de nieuwste DirectX erop staan aangezien hij nog niet uit was toen ik je PC installeerde.

Ook de videokaart drivers heb ik er niet opgezet aangezien Windows hem goed herkende en alles werk(te).

Als het goed is heb je wel alle Windows update's aangezien die op automatisch staat.

Kan je in het spel kiezen voor instellingen van weergave? Zet die dan even op laag, scheelt dit?

En dat hangen is dat:
  • compleet niet reageren?
  • schokken?
  • stoppen, maar muis etc. doet het nog wel?

gewoon dat je de resetknop moet gebruiken en kom ff op msn ik heb un paar dingen te vertellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan