Spel branden, zonder crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

kiger

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2010
Ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet of ik dit topic bij 't juiste onderwerp heb gepost. Zeg het maar als het verkeerd staat.

Mijn vraag: Hoe brand ik een spel naar een DVD van 4,7 GB zonder dat ik de crack nodig heb? Zodat na de installatie de DVD herkent wordt en vanaf de DVD opstart. Dus zoals de meeste spellen op DVD uit de winkel.

Ik heb het normaal altijd met een crack gedaan, maar ik kreeg net wat in het scherm dat een bepaalde crack een virus was. Ik weet dat dat kan gebeuren maar een spel op DVD is wel handiger en veiliger.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Kiger

Kun je niet gewoon de stappen volgen die je normaal doet om een DVD te kopieren? Als dat niet werkt, dan is de cd beveiligd tegen kopieren...

Of bedoel je de ISO? Er zijn genoeg programma's die een image van een DVD kunnen branden, gewoon even googlen :)

Kun je niet gewoon de stappen volgen die je normaal doet om een DVD te kopieren? Als dat niet werkt, dan is de cd beveiligd tegen kopieren...

Of bedoel je de ISO? Er zijn genoeg programma's die een image van een DVD kunnen branden, gewoon even googlen :)

Maar die nemen niet de beveiliging mee hoor................

Nee, ik bedoel een gedownload spel. Zonder dat de crack nodig is. Dus dat als het spel gebrand is naar de DVD, dat het spel dan opstart en alles via die DVD. Zoals een gekocht spel.

Excuseer mijn logica even, maar een no cd crack is gemaakt juist om het mogelijk te maken een spel (of iets anders) te spelen zonder cd.

Een gedownload spel werkt over het algemeen niet zonder een crack.

Hoe zou dan een gedownload, gebrand spel moeten kunnen opstarten van een schijf als deze daar sowieso al niet toe in staat is? Er is immers een crack nodig.

Enige dat ik daarop kan bedenken (let wel, bedenken!) is het meebranden van de crack met de schijf. En ik heb geen idee of dat uberhaubt mogelijk is.

Ook wil het wel eens voorkomen dat een crack een valse positieve reactie geeft bij een virusscanner. Neemt niet weg dat een virus absoluut mogelijk is. Ik gebruik meestal de meegeleverde crack en heb daar nog nooit een probleem mee gehad.

Laatst bewerkt:
Dus wat ik wil is niet mogelijk? Jammer, want ik heb zelf wel een aantal CD's die dat hebben (met spellen erop).
Bij mij was het ook de eerste keer dat de computer aangaf dat de crack een virus was en die crack zat gewoon bij het bestand dat ik gedownload had.

Weet iemand anders dan hoe het moet zodat het spel het doet via de DVD?

Dus wat ik wil is niet mogelijk? Jammer, want ik heb zelf wel een aantal CD's die dat hebben (met spellen erop).
Kennelijk spellen zonder zware beveiliging.

Bij mij was het ook de eerste keer dat de computer aangaf dat de crack een virus was en die crack zat gewoon bij het bestand dat ik gedownload had.
En in hoeverre verbaast je dat? Cracks zijn een fantastische manier om virussen bij mensen binnen te smokkelen. Het is misschien een radicale oplossing maar je zou kunnen overwegen voor het spel te betalen. Ontwikkelaars moeten ook eten.

Het verbaast me niet, dat heb ik niet gezegd. Ik vond het alleen een wonder dat ik nog nooit een virus had binnen gehaald door een spel.
Ik vraag wel aan andere mensen dan. Bedankt voor alle antwoorden.
Hier mag wel een slotje op.

Je kan zelf een "slotje" plaatsen door rechts onder in beeld te klikken op vraag is opgelost.

IMGburn

Je kan de ISO beter branden met IMGburn.
Dat werkt veel beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan