Spel branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo ik heb net een spel gedownload en dan moet je branden maar je krijgt zoveel bestandjes mee welk bestandje moet je dan op de cd branden en er zit gene ISO bestandje bij,

Heel duidelijk zo...

Wel handig als je ook even vertelt wat voor bestanden dit dan zijn...

Voor nu ga ik uit van .rar bestanden, eerste aanklikken en uitpakken de rest volgt vanzelf en dan heb je weer netjes een .iso.

Deze kan je inderdaad branden of mounten met een virtuele drive die bijvoorbeeld aangemaakt kan worden door daemon tools, poweriso en de uitgebreidere versie van Nero.

Heel duidelijk zo...

Wel handig als je ook even vertelt wat voor bestanden dit dan zijn...

Voor nu ga ik uit van .rar bestanden, eerste aanklikken en uitpakken de rest volgt vanzelf en dan heb je weer netjes een .iso.

Deze kan je inderdaad branden of mounten met een virtuele drive die bijvoorbeeld aangemaakt kan worden door daemon tools, poweriso en de uitgebreidere versie van Nero.
Ja dat staat er burn or mount the image maar wat is die image uitpakken heb ik al gedaan maar welke is dan het iso bestandje

Niet l*llig bedoelt, maar hoe moeten wij dat nou weten als jij niet verteld welke extenties de bestanden hebben die je overhield na het uitpakken.

Ik kan niet in jou pc kijken, dus zal je meer info moeten geven.

deze

Niet l*llig bedoelt, maar hoe moeten wij dat nou weten als jij niet verteld welke extenties de bestanden hebben die je overhield na het uitpakken.

Ik kan niet in jou pc kijken, dus zal je meer info moeten geven.

Dat zijn er kei veel xd
Nja
1258897349-850.png

Wil je die andere ook nog zien ?

Dat is geen image...

Je hebt de .iso waarschijnlijk ook uitgepakt.

Maar er staat netjes een setup, een dubbelklik daarop zou de installatie moeten starten.

Dat is geen image...

Je hebt de .iso waarschijnlijk ook uitgepakt.

Maar er staat netjes een setup, een dubbelklik daarop zou de installatie moeten starten.

Ja klopt maar dan heeft die een cd nodig

Heb je het bestand dat je in eerste instantie hebt gedownload nog? Zo ja, wat/welke is/zijn dit?

En anders zal je wat je nu hebt allemaal op een schijf moeten branden en dan vanaf daar de setup starten.

In principe zou dat werken, maar nogmaals. Heb je het originele gedownloade bestand nog?

Misschien moet je het gewoon in de winkel kopen als downloaden te moeilijk is voor je :thumb:

Misschien moet je het gewoon in de winkel kopen als downloaden te moeilijk is voor je :thumb:

Volgens mij is helpmij.nl er om iets te leren. ? Dus downloaden van games en branden als iso kan ik ook leren. Als je een antwoord geeft dat geen nut heeft doe het dan niet?
Dank je wel :)

stap 1. download het spel opnieuw
stap 2. als het rar bestanden zijn dan open je de eerste en dan pak je het iso bestandje uit in een map
stap 3. download power iso
stap 4.rechter muisknop op het iso bestand en klik openen met power iso
stap 5. sleep de crack/serial naar je bureaublad
stap 6. brand de iso met nero of iets anders op het cd'tje
stap 7. installeer het spel met de cd als hij om de serial vraagt dan moet je die invullen met die serial maker (neem aan dat die erbij zit)
stap 8. kopieer de crack (neem aan dat die er ook bij zit en dat dat moet) naar de installatie folder
stap 9. have fun :thumb:

hoop dat het lukt succes ;)

Volgens mij is helpmij.nl er om iets te leren. ? Dus downloaden van games en branden als iso kan ik ook leren. Als je een antwoord geeft dat geen nut heeft doe het dan niet?
Dank je wel :)

Het is een stukje ethiek, dat is veel belangrijker dan een stukje 'illegale activiteiten uitvoeren' :thumb:

Ik lees net in een ander topic en in de regels dat hier niet geholpen wordt met illegale games.

Wanneer iemand dan zegt net een game te hebben gedownload en vraagt hoe die deze moet branden, gaat dit toch ook over illegale games? Of begrijp ik het nu gewoon verkeerd?

Misschien heb ik het wel verkeerd hoor, maar ja vind het erg lastig te snappen welke dingen hier nu wel en niet gevraagd mogen/kunnen worden mbt gedownloade games, vandaar mijn opmerking.

Ik bedoel dit niet verkeerd :o

Ik lees net in een ander topic en in de regels dat hier niet geholpen wordt met illegale games.

Wanneer iemand dan zegt net een game te hebben gedownload en vraagt hoe die deze moet branden, gaat dit toch ook over illegale games? Of begrijp ik het nu gewoon verkeerd?

Misschien heb ik het wel verkeerd hoor, maar ja vind het erg lastig te snappen welke dingen hier nu wel en niet gevraagd mogen/kunnen worden mbt gedownloade games, vandaar mijn opmerking.

Ik bedoel dit niet verkeerd :o
Zolang je geen links door geeft om hacks etc vraagt is het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan