Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat staat er burn or mount the image maar wat is die image uitpakken heb ik al gedaan maar welke is dan het iso bestandjeHeel duidelijk zo...
Wel handig als je ook even vertelt wat voor bestanden dit dan zijn...
Voor nu ga ik uit van .rar bestanden, eerste aanklikken en uitpakken de rest volgt vanzelf en dan heb je weer netjes een .iso.
Deze kan je inderdaad branden of mounten met een virtuele drive die bijvoorbeeld aangemaakt kan worden door daemon tools, poweriso en de uitgebreidere versie van Nero.
Niet l*llig bedoelt, maar hoe moeten wij dat nou weten als jij niet verteld welke extenties de bestanden hebben die je overhield na het uitpakken.
Ik kan niet in jou pc kijken, dus zal je meer info moeten geven.
Dat is geen image...
Je hebt de .iso waarschijnlijk ook uitgepakt.
Maar er staat netjes een setup, een dubbelklik daarop zou de installatie moeten starten.
doet hij het dan ook ?En anders zal je wat je nu hebt allemaal op een schijf moeten branden en dan vanaf daar de setup starten.
Nee maar die kan ik wel weer downloadenIn principe zou dat werken, maar nogmaals. Heb je het originele gedownloade bestand nog?
Misschien moet je het gewoon in de winkel kopen als downloaden te moeilijk is voor je :thumb:
Volgens mij is helpmij.nl er om iets te leren. ? Dus downloaden van games en branden als iso kan ik ook leren. Als je een antwoord geeft dat geen nut heeft doe het dan niet?
Dank je wel![]()
Zolang je geen links door geeft om hacks etc vraagt is het goed.Ik lees net in een ander topic en in de regels dat hier niet geholpen wordt met illegale games.
Wanneer iemand dan zegt net een game te hebben gedownload en vraagt hoe die deze moet branden, gaat dit toch ook over illegale games? Of begrijp ik het nu gewoon verkeerd?
Misschien heb ik het wel verkeerd hoor, maar ja vind het erg lastig te snappen welke dingen hier nu wel en niet gevraagd mogen/kunnen worden mbt gedownloade games, vandaar mijn opmerking.
Ik bedoel dit niet verkeerd![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.