Beste lezers,
Onderveld van een programmabalk past niet in het scherm in hoogste resolutie
Ik heb een probleem met windows bij een programma. Het is de worldbuilder van een spel Command&conquer tiberium wars. Bij één van de programmabalken past het onderveld waar je bijvoorbeeld OK of annuleren kunt klikken niet helemaal op mijn scherm (zie bijlage)
. Zelfs niet bij de hoogste resolutie 1366x768. Ik heb ook geprobeerd om de taakbalk van windows zelf tijdelijk naar links van het scherm te plaatsen. Dit heeft ook niet gebaat. Verder ook met de beeldscherminstellingen geprobeerd, maar helaas ook niet gelukt om het onderveld in beeld te krijgen. De enige manier om het in beeld te krijgen is door het hele scherm te 'draaien' via beeldscherminstellingen naar 'staand'. Dit is niet te doen iedere keer. Heeft iemand hier een goede oplossing voor?
Groet, Surgeon8
Onderveld van een programmabalk past niet in het scherm in hoogste resolutie
Ik heb een probleem met windows bij een programma. Het is de worldbuilder van een spel Command&conquer tiberium wars. Bij één van de programmabalken past het onderveld waar je bijvoorbeeld OK of annuleren kunt klikken niet helemaal op mijn scherm (zie bijlage)

Groet, Surgeon8
Laatst bewerkt door een moderator: