spel Command&conquer tiberium wars

Status
Niet open voor verdere reacties.

Surgeon8

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Beste lezers,

Onderveld van een programmabalk past niet in het scherm in hoogste resolutie

Ik heb een probleem met windows bij een programma. Het is de worldbuilder van een spel Command&conquer tiberium wars. Bij één van de programmabalken past het onderveld waar je bijvoorbeeld OK of annuleren kunt klikken niet helemaal op mijn scherm (zie bijlage)Beeld past niet.jpg. Zelfs niet bij de hoogste resolutie 1366x768. Ik heb ook geprobeerd om de taakbalk van windows zelf tijdelijk naar links van het scherm te plaatsen. Dit heeft ook niet gebaat. Verder ook met de beeldscherminstellingen geprobeerd, maar helaas ook niet gelukt om het onderveld in beeld te krijgen. De enige manier om het in beeld te krijgen is door het hele scherm te 'draaien' via beeldscherminstellingen naar 'staand'. Dit is niet te doen iedere keer. Heeft iemand hier een goede oplossing voor?

Groet, Surgeon8

Laatst bewerkt door een moderator:
Druk met de rechtermuisknop op de taakbalk en vink "taakbalk vergrendelen(lock taskbar)" uit, sleep deze vervolgens naar de rechter/linker kant van het scherm.

Doe ik op mijn netbook regelmatig :D

je kan hem ook automatisch laten verwdwijnen, maar dit vind ik persoonlijk bloedirritant

Overheen gelezen :P(gebeurt wel vaker als je alles achter elkaar typt:P)

@TS dan zit er niks anders op dan met de "tab" toets naar het vakje ok te navigeren (even 1x in staand kijken hoeveel keer je nog tab moet drukken nadat de laatst zichtbare optie is geselecteerd.

Je kunt ook de software GiMeSpace proberen.

Het "Venster" in de bovenbalk net naast "Player list" met de linker muisknop vast pakken, dan wat naar beneden slepen. Dan de hoogt van het venster verlagen.

@ Crash

Helaas is het niet mogelijk om het venster te verkleinen. Bij 'Object properties' is dat wel mogelijk.
Tot nu is dat aantal tab's het meest makkelijke, maar nog niet ideaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan