spel computer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
hoi,

ik zou een spel computer willen bouwen maar wat raden jullie me aan ?

het systeem moet niet overdreven zijn gewoon een goede spel pc

dus graag hoorde ik welk moederbord,proseccor,videokaar en geheugen er nodig zijn om een goed en zeker niet duurder dan nodig systeem te maken

mvg
johnny

tja Tiborv niet duurder dan nodig ik had gehoopt om hem onder de 500 € te kunnen bouwen .

alleen de kast wel te verstaan he dus geen scherm toetsenbord muis, alleen de kast en het geen erin moet

groetjes
johnny

Tja het belangrijkste voor games is nog altijd de Grafische kaart... Ik zou toch wel een 9600 PRO aanraden (minimaal) om de games van tegenwoordig soepel te kunnen spelen, en dan iets van een AMD 2800+. Ik zou ook minimaal 512 MB geheugen nemen.

Voor de prijzen (ongeveer) check: Gistron

Succes,
Timothy

T._de_vries

een duidelijk antwoord ( daar hou ik van , kon ik mijn vragen altijd maar zo duidelijk stellen , lol.

groetjes en bedankt
johnny

klik eens op mijn "systeem" knop daar kan je ook aardig mee gamen :p

Geplaatst door Seabert

Klik eens op die van mij, dààr kan je pas mee gamen :p

Trouwens je zult ook wel een Hdd van 120Gb+ erin moeten zetten, wil je aardig wat games erop zitten...

Geplaatst door Tha Devil

Klik eens op die van mij, dààr kan je pas mee gamen :p

Trouwens je zult ook wel een Hdd van 120Gb+ erin moeten zetten, wil je aardig wat games erop zitten...

Ja, maar je hdd heeft niets te maken met de prestaties voor games. Als je 60 GB heb, heb je volgens mij genoeg... Tenzij je natuurlijk een harcore gamer bent.

Geplaatst door Seabert

Dat zeg je wel, maar je hebt niets ingevuld bij Grafische Kaart en zonder grafische kaart kan je NOOIT gamen, sterker nog, je kan helemaal niets zien op je beeldscherm :p .

Gheghe sorry dat moest ik even zeggen.:p

Greetz,
Timothy

Geplaatst door EmAaErkA
Met die van mij kan ik alleen maar surfen...;)

Ik denk dat je met uw systeem aardig wat meer kan, dan allen maar surfen.:D :thumb:

Geplaatst door T._de_vries

Dat zeg je wel, maar je hebt niets ingevuld bij Grafische Kaart en zonder grafische kaart kan je NOOIT gamen, sterker nog, je kan helemaal niets zien op je beeldscherm :p .

Gheghe sorry dat moest ik even zeggen.:p

Greetz,
Timothy

Oepsie foutje kijk nu maar eens:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan