Spel deinstalleren zonder deinstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Spel deinstalleren zonder uninstaller

Ik heb Alien vs Predator op mijn pc geinstalleerd maar kan nergens een uninstaller vinden.
Hoe deinstalleer ik het dan zonder dat het allerlei overbodige zooi op mijn pc (lees; register) achterblijft?
Ik heb gezocht in Configuratiescherm/Programma's&onderdelen maar daar staat niets. Ook Revo uninstaller laat geen AvP-icoontje zien?

Laatst bewerkt:
Ik heb Alien vs Predator op mijn pc geinstalleerd maar kan nergens een deinstaller vinden.
Hoe deinstalleer ik het dan zonder dat het allerlei overbodige zooi op mijn pc (lees; register) achterblijft?
Ik heb gezocht in Configuratiescherm/Programma's&onderdelen maar daar staat niets. Ook Revo uninstaller laat geen AvP-icoontje zien?

probeer weer te installeren en daar te kiezen voor deinstalleren en anders weer installeren en dan verwijderen

Ehm het duurde een tijdje voordat ik spel (grootte 15Gb) weer had gedownload. (want ja ik ben een vuile downloadert..) Maar nee het is niet gelukt. Ik vind geen uninstall optie..

Wat nu?

ik weet wat je moet doen er is zeker wel een uninstaller maar ja moet het via control pannel doen

Start>ControlPannel>Programma's(Hier onder staat een programma verwijderen klik hierop) dan krijg je een lijst met geinstalleerde programma's + spellen
Zoek aliens vs predator hier uit en druk erop dan verwijderen en dan krijg je je het deinstallatie proces vanzelf

What the hell bedoel je met Control panel??

Bedoel je soms Configuratiescherm? Daar staat ie dus nie bij..

Hoi.

Start > Deze Computer. Nu zie je links onder het tabje systeemtaken 'programma's installeren en verwijderen' staan, klik hierop.

Nu zie je een hele lijst met programma's die op jouw computer staan. Zoek even naar Alien vs Predator en klik op verwijderen.

Succes:thumb:

Volgens mij is dit gewoon een omweg waarmee je aan het eind toch in Configuratiescherm/Programma's terechtkomt. Daar staat inderdaad een lijst met de programma's die op mijn Pc staan geinstalleerd.
Je komt er net zo makkelijk, zoniet makkelijker zelfs, door via Start naar Configuratiescherm te gaan en daat te kiezen voor Programma's en onderdelen waar je dus dezelfde lijst tegenkomt. En waar ie dus NIET tussen staat...

Ehm het duurde een tijdje voordat ik spel (grootte 15Gb) weer had gedownload. (want ja ik ben een vuile downloadert..) Maar nee het is niet gelukt. Ik vind geen uninstall optie..

Wat nu?

Had je wel opnieuw geinstalleerd?
btw ik vind in die revo programma een knop riskant. iets van verwijderen entry ofzo.
hiermee zie je de verwijzing niet meer en dan kan je hem ook niet verwijderen.
waarschijnlijk is dat gebeurt bij jouw.
maar als je het opnieuw installeert dat lijkt het logisch dat je weer een nieuwe uninstall erbij krijgt. ;)

Byee VRC

Ha Visha. Blij dat je weer even meekijkt.
Ik had het opnieuw geinstalleerd ja naar aanleiding van je eerste reply. Er verscheen geen uninstall-optie helaas. Ik heb trouwens niets kunnen klikken in Revo omdat ik daar geen enkele verwijzing naar het spel vond.

Laatst bewerkt:
Ha Visha. Blij dat je weer even meekijkt.
Ik had het opnieuw geinstalleerd ja naar aanleiding van je eerste reply. Er verscheen geen uninstall-optie helaas. Ik heb trouwens niets kunnen klikken in Revo omdat ik daar geen enkele verwijzing naar het spel vond.

Gewoon naar je programfiles gaan en daar het spel verwijderen en klaar is jij.:thumb:

Alhoewel ik weet dat dit níet de manier is heb ik het, bij gebrek aan antwoorden(lees; geduld) en repliers die kunnen lezen, inderdaad zo maar opgelost.

Laatst bewerkt:
Alhoewel ik weet dat dit níet de manier is heb ik het, bij gebrek aan antwoorden(lees; geduld) en repliers die kunnen lezen, inderdaad zo maar opgelost.

Dat klopt want eigenlijk hoort het met de deinstal te gebeuren maar vaak wil dat niet met gedownloade games.

Heb het regelmatig aan de hand gehad en met name met vista(die overigens soms behoorlijk tegenstribbelt) maar ik ben de baas en de pc niet he.

Soms is er een bestandje weg of helemaal geen deinstal in de game aanwezig en dan zit je op een gegeven moment met heel wat giga's waar je niets mee doet of kan.
Dan is dit uiteindelijk de enigste oplossing en zeker als ccleaner ook geen oplossing bied.

Maar ben blij te horen dat het gelukt is want het ging om een behoorlijk groot spel had ik begrepen.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan