Spel doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolga15

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
hey mensen ik wil een spel spelen maar hij doet het niet wie kan mij helpen.

Beste tolga15,

Helaas hebben we op Helpmij.nl geen mensen die helderziend zijn en kunnen daarom je vraag niet beantwoorden.

Met vriendelijke groeten

Robert

Wat dacht je van oa
-welk spel
-welke windows versie je hebt

als ik het spel opstart dan zegt hij wat over directx ofzo

het spel is comman and conquer generals en ik heb winxp professional

Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg dit

Dit exemplaar van Windows voldoet niet aan de vereisten voor validatie. De productcode die op deze computer is aangetroffen, is een volumelicentiecode (VLK, Volume License Key) die is geblokkeerd.

Ontdek of u uw productcode kunt bijwerken zonder een nieuw exemplaar van Windows te hoeven aanschaffen.
Lezen over veelvoorkomende oorzaken van het mislukken van de validatie.
Technische ondersteuning aanvragen bij Microsoft.
Ga naar het Microsoft Genuine Advantage-forum (alleen beschikbaar in het Engels).
Profiteer van de onderstaande aanbieding of kies ervoor om alle mogelijkheden voor het aanschaffen van legitieme Windows weer te geven, inclusief Windows Vista en andere speciale aanbiedingen.

je kan alleen updaten als je een legale versie op je pc heb staan

DirectX heb je nodig bij veel van de tegenwoordige spellen. Het is een soort vertaler
voor geluids- en videokaart.
Bovendien ondersteunt DirectX de nieuwste
generatie van versnellingshardware voor 3D-afbeeldingen.

ik had een paar weken geleden winxp professional opnieuw erop gezet en toen had ik dit spel ook maar toen deed hij het wel.

heb je geen cd ergens van liggen waar directx 9.01c opstaat/? of een pcactive cd daar stonden ze voor heen ook op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan