Spel doet raar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

xArmenianx

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
11
Ik speel wolfteam en gta vice city. Gta vice city doet gewoon normaal hoelang ik ook speel alleen bij wolfteam doet hij na 15 minuten spelen beetje raar. Hij slaat 2 seconden vast overal waar ik naar richt. En als ik de game dan uit doe en gta speel slaat gta ook opeens vast. Terwijl een tijdje geleden wolfteam gewoon normaal werkte. Wie weet wat er aan de hand is.En als ik wolfteam uit doe en een kwartier later weer opstart doet ie weer normaal voor een kwartiertje en dan slaat ie weer vast.
 
Laatst bewerkt:
ga naar deze computer- rechter muisknop - eigenshappen - en daar zal dan moeten staan wat er in je pc zit
 
klik op start en dan tyo je dxdiag in daar vind je wat voor processor je hebt enzo
 
Me processor is een AMD Athlon(tm) II 160u Processor,~1.8GHz en me geheugen is 3072 MB RAM
 
installeer gboost helpt misschien
en het kan ook liggen aan de videokaart hij is nogal laag
 
Nee want via gboost moet ik iets kopen dus is er een manier om dat gratis te doen?
 
ga naar de website van de fabrikant dus ATI of NVIDIA daar kan je ze gratis updaten
 
hoe oud is de computer ong. (uit welk jaar)
mischien is het een idee om te kijken of hij heel erg warm word dan kan het zo zijn dat hij te zwaar is voor jou pc en niet goed kan draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan