Spel doet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommetje1993

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo mijn windows xp is opnieuw geinstaleert naar Windows 7

Maar ik heb nu een probleempje

Er is een videokaart van 256 ingegooit plaats van 36mb en dat spel is zo traag als de ****** je kan gewoon niet normaal spelen. als ik bij taakbeheer kijk cpu gebruik staat er 100%

Dit is dus niet goed weet iemand wat het kan zijn? ( Nee het zijn geen processen heb ik allemaal nagekeken niks loopt bijna )

Dit zijn de eigenschappen van mijn pc

2400mhz ( pentium 4 )
256 mb videokaart
1Gig werkgeheugen

Mijn computer moet dit spel makkelijk aankunnen!!!

Want ik had eerst een 8mb videokaart:shocked: en het spel liep gewoon als een tierelier

Ik zou heel dankbaar zijn als het probleem verholpen zou zijn!

Bedankt igg!

Hoi !

Correct: de driver downloaden bij nVidia of Ati Radeon, en installeren !

Maar: mogelijk ondersteunt je kaart geen zaken die voor Win 7 belangrijk zijn.
In dat geval krijg je een rating van 1 (Rechtsklikken Computer - eigenschappen).

Dan rest je niets anders dan een nieuwe(re) graka te kopen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Correct: de driver downloaden bij nVidia of Ati Radeon, en installeren !

Maar: mogelijk ondersteunt je kaart geen zaken die voor Win 7 belangrijk zijn.
In dat geval krijg je een rating van 1 (Rechtsklikken Computer - eigenschappen).

Dan rest je niets anders dan een nieuwe(re) graka te kopen.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de reactie

Ok dat word een nieuwe grafishe kaart dus weet jij nog een goeie site waar ik een correcte kaart kan bestellen?

Bedankt alvast!

Edit: me rating is 2.6

Laatst bewerkt:
Alternate en Azerty zijn bijvoorbeeld bekende internetwinkels,

Bij een winkelketen zoals 4Launch kan je je kaart op internet bestellen en bij de winkel ophalen, scheelt weer verzendkosten

Of natuurlijk de pc winkel op de hoek =]

Mvg

Marco

Hoi !

Je hebt slechts de keuze tussen 32- en 64-bits !

Meer smaken zijn niet voorradig !

Greetz,

Harry.

Laatste vraagje maakt het niks uit wat voorn graphic card erin moet?

ik bedoel dat alles graphic cards er gewoon in passen?>

Hoi !

Zolang die een AGP-slot hebben wel !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zolang die een AGP-slot hebben wel !

Greetz,

Harry.

Staat dat erbij ( sorry heb niet veel verstand van computers maar wil er wel wat van leren daarom koop ik geen nieuwe pc maar voer ik mijn 2400mhz gewoon op zodat het een goeie computer is

maar iemand zij ook dat je PCI of PCIe kan kopen ( PCI voor ouwere computers )

Ik heb een pc uit 2005 ofzo 2400mhz 1gig werkgeheugen 256mb videokaart en een standaart grafishe kaart

Ik denk dat ik een redelijk oude pc heb dus PCI is beter lijkt me?

Ik ben net naar mycom gelopen en hun zijden je werkgeheugen is te klein ( 1 gig )
voor windows 7

Maar als ik er nog een gig bijprik werkt die toch maar op 1 gig of niet?

Hoi !

Is niet helemaal waar: met 1 Gig kan Win 7 perfect draaien, maar uiteraard is 2 Gig altijd beter.
Natuurlijk kun je er 1 Gig bij prikken, als je tenminste nog vrije DIMM-sloten hebt.

Maar nogmaals: de graka is in jouw geval het meest belangrijk, i.v.m gamen, maar ook de Aero-weergave vereist tenminste een rating van 3.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Is niet helemaal waar: met 1 Gig kan Win 7 perfect draaien, maar uiteraard is 2 Gig altijd beter.
Natuurlijk kun je er 1 Gig bij prikken, als je tenminste nog vrije DIMM-sloten hebt.

Maar nogmaals: de graka is in jouw geval het meest belangrijk, i.v.m gamen, maar ook de Aero-weergave vereist tenminste een rating van 3.

Greetz,

Harry.

Had beter naar jou moeten luisteren.

Heb 34 euro aan een gig extra betaald omdat die ******* zij dat de grafishe kaart er niks mee te maken had:(

Moet nu maar weer verder sparen voor een grafishe maar in ieder geval bedankt!:thumb:

Hey ik wil toch wel zekerheid hebben voor die grafishe kaart. niet dat ik hem voor niks koop.

Is het 100% zo dat mijn spel het doet als een nieuwe grafishe kaart erin zit?
Want het cijfer was 2.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan