julian9947
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2009
Ik heb een vraag over of pc games download illegaal is of niet en als dat niet zo is weten julie dan hoe je een spel snel en gemakkelijk kunt downloaden 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is altijd moeilijk, de een zegt ja de ander nee.
ik denk altijd dat downloaden legaal is maar verspreiden illegaal is.
Ik download zelf ook veel met torrents da's gratis maar illegaal nieuwsgroepen is precies het tegenovergestelde dat kost geld maar is legaal.
Het illegaal kopiëren en beschikbaar stellen van auteursrechtelijk beschermd materiaal voor zakelijk of privé-gebruik wordt ook wel ''piraterij'' genoemd.
Hieronder vallen ook het downloaden van muziek, films, games of software zonder toestemming van de houder van het auteursrecht, en het beschikbaar stellen van muziek, films, games en software die u hebt gekocht.
Ik download zelf ook veel met torrents da's gratis maar illegaal nieuwsgroepen is precies het tegenovergestelde dat kost geld maar is legaal.
Downloaden van games en software (met copyright uiteraard) is ALTIJD illegaal
http://www.leerwiki.nl/Wanneer_is_downloaden_legaal_of_illegaal?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.