spel fifa starten gaat niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter viek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viek

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2003
Ik heb een nieuwe pc aangekocht....heb het spel fifa 2002 geïnstalleerd...de introductie van het spel is ok maar als ik een wedstrijd wenst te spelen komt mijn bureaublad telkens terug en stopt het spel... weet iemand hiermee raad?
Dank je alvast

Niuewste drivers van je videokaart geinstalleerd? (niet de versie die is meegeleverd op cd)

spel werkt niet

ik heb een videokaart SISM650... ik heb op de site van SIS gekeken en ik kan enkel het volgende downloaden: IDE SISM650..... zou dat deze kunnen zijn die ik dien te downloaden?

Nee, die SiSM650 is je IDE-driver.

Je moet weten wat voor videokaart je hebt.

videokaart

als ik in systeembeheer kijk bij beeldschermadaptor staat het volgende type erbij... SISM650....maar die vindt ik niet terug op de site van SIS bij graphicscards...

Hoi,
ik heb even voor je gezocht op driverguide maar volgens mij zit daar niet echt iets tussen.

Misschien kun je AIDA32 eens proberen. Deze geeft informatie over alle hardware in je pc. Misschien kun je zo de juiste driver vinden!!

videokaart

het gaat inderdaad(via aida32) om het type SiSM650...maar de driver vindt ik nergens terug op de site van SiS...

Re: videokaart

Geplaatst door viek
het gaat inderdaad(via aida32) om het type SiSM650...maar de driver vindt ik nergens terug op de site van SiS...

Ik wel, maar dan zegt ie dat ie alleen een IDE-driver is:

The keyword you enter is " sism650 ", the following are the searching results.

IDE

ide202.zip (5,425KB) Date:2002-11-13
Supporing products: ( detailed list )
Operating system : Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows 98 SE, Windows 98,
Download from : U.S U.K Taiwan China

http://download.sis.com/index_step1.php

Zoek maar es op sism650 bij Search.

videokaart

Ik heb die driver gedownload en geïnstalleerd...maar het blijft hetzelfde.... waarschijnlijk ondersteund het spel mijn videokaart niet....wat nu?

Re: videokaart

Geplaatst door viek
Ik heb die driver gedownload en geïnstalleerd...maar het blijft hetzelfde.... waarschijnlijk ondersteund het spel mijn videokaart niet....wat nu?

Een losse videokaart kopen. Noem maar es je budget eventueel dat je voor een nieuwe videokaart hebt.

het kan niet aan de videokaart liggen. mijn nieuwe pc met p4 2.8 en een radeon 9800 pro met de nieuwste catalist 3.9 drivers krijgt F1 2000 niet aan de gang. ik heb dezelfde verschijnselen. waarschijnlijk werken deze oudere spellen niet onder xp

ale

Laatst bewerkt:
ik wilde zonet een spel installeren voor mijn dochtertje en kreeg de melding "diffirent from windows NT system".... maar ik heb windows XP op mijn pc en niet windows NT.... help..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan