spel fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
hallo iedereen ik heb probleem met het spel shrek 2
pc spel ik wil die installeren maar ik krijgde fout
EROR-1603 ERROR During installation consult windows installer help ( MSI.CHM ) ormsdn formore information

dit krijg ik altijd en kan ik niet verder gaan met installeren wie weet het of wie kan mij daarmee helpen A.U.B groetjes van stefboy

Mag ik vragen, is je windows versie Legaal.

Het probleem met MSI is in zovere vaak alleen een probleem met niet legale Windows versies.

Delete this registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{29556819-8ECB-4B45-9154-4E7221E8631D}

2. Delete this registry key HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\{91865592BCE854B41945E427128E36D1}

3. Reboot your machine

4. Run the attached instal.exe and browse to the folder C:\Program Files\NetSupport DNA\DNA\Client\Components and select the file Alphlsp.dll

5. Delete the install directory of NetSupport DNA (C:\Program Files\NetSupport DNA)

6. Go to www.netsupportsoftware.com and download the updated DNA setup file which will install correctly

suc6

wat bedoelje

hoi beste wat bedoelje dat windows Legaal
en je denk dat het daar aan licht ???? :( groetjes stefboy

Precies zoals ik het zeg, is de Windows versie die je gebruikt legaal of een copie van een andere cd die niet van jouw is, niet bang zijn dat we je aangeven hoor.

Ik weet zelf uit ervaring dat het dowloaden en of updaten van MSI niet goed "kan" functioneren als je windows niet legaal is.
De foutmelding die gegenereerd wordt slaat op dat MSI niet afdoende werkt en of dus geupdate moet worden.

Als je een legaale versie van Windows hebt dan zou je deze melding niet moeten krijgen, in theorie gesproken dan.
Die melding van Jefke deed het niet???

ja ik heb het gelezen dan moet ik mij orgneel windows in zetten die zal ik dan maar terug installeren bedankt voor het helpen maar nu heb veel werk om ales terug in te zetten bedankt dan ga ik het doen groetjes van stefaneke

Ik zeg niet dat je radicaal alles moet verwijderen en opnieuw moet instaleren hoor, je kunt als het goed is via de update MSI bijwerken en mischien is dan het probleem ook wel voorbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan