Spel gaat na een tijdje schokkerig/traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heey als ik spellen zoals AC, SA en COD4 speel gaat hij de eerste 15 minuten onder problemen, maar daarna gaat die erg traag en schokkerig. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen of wat het probleem is. Het is een redelijk nieuwe computer en is stofvrij.

Mobo: Asus M2N
Processor: x2 6000+
VGA: 8600GT
Intern Geheugen: 2 gb

Alvast bedankt:thumb:

heb je voor de rest ook nog andere programma's aan staan? en de settings niet misschien ietwat te hoog staan? en zijn toevallig je temps wel goed?

kwaliteit staat goed, maar hoeveel zouden mijn tempraturen ong. mogen zijn dan, ik zat ook al te denken dat het daar aan lag.

je cpu zou eigenlijk idle iets van 45 graden mogen zijn en onder load max 60 alst goet is en gpu iets van 50/60 graden en het zou ook niet gezond zijn als het in je kast (de lucht dus) ook iets van 30/40 graden is :o

nee dan zijn de temptraturen wel goed die komen niet boven de 50 ong. als ik spellen speel

nee bijna niks, is redeijk nieuwe computer. Maar het komt na een kwartiertje ofzo. dat vind ik juist zo gek, het is niet gelijk zo.

Nee ook niet... Bij COD4 doet die het nou trouwens wel goed, maar bij SA nog steeds niet :(

Raar want ik heb ook een 8600GT en alleen een iets betere processor maar het zou moeten werken. Neem anders contact op met rockstar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan