Spel gaat VEEL te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbonees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Hoi allemaal!

Ik heb onlangs Corel PSP X geïnstalleerd, en nadat ik dat gedaan heb, lopen NFSU2 en NSF-MW op turbostand.

Het lijkt wel of het spel spontaan ADHD heeft gekregen, het loopt 3x zo snel als normaal, gewoon niet meer te doen.

Heb al geprobeerd om de spellen opnieuw te installeren, dit heeft niet mogen baten.
Heb ook al geprobeerd om Corel te deïnstalleren en daarna de spellen nog eens gereïnstalleerd, maar dit heeft ook niet mogen baten.

Tevens heb ik de laatste DirectX gedownload van Windows, maar dit haalt ook niets uit.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en/of wat ik hieraan kan doen?

BVD.

Limbo.

ik kan het spel niet, maar is er toevallig niet een knopje binnen het spel om de gamespeed aan te passen??

Nee, dat is het niet.

(NFS = Need for Speed)

Het spel draaide eerst gewoon normaal, maar zoals gezegd na installatie van corel staat de turbo erop.
Heb ook geprobeerd om in het spel met de graphic-settings te spelen, maar dat is meer een lapmiddel, ik kan er het spel wel mee "afremmen" maar het loopt niet soepel en dat is funest bij dit spel aangezien het niet allemaal op puur gas geven aankomt.

Heb net de pc terug van reparatie, HD was stuk, dus daar kan het ook al niet aan liggen.
Verder heb ik aan de settings van de pc zelf niets veranderd.

Zwaar frustrerend :confused:

Limbonees zei:
Nee, dat is het niet.

(NFS = Need for Speed)

Het spel draaide eerst gewoon normaal, maar zoals gezegd na installatie van corel staat de turbo erop.
Heb ook geprobeerd om in het spel met de graphic-settings te spelen, maar dat is meer een lapmiddel, ik kan er het spel wel mee "afremmen" maar het loopt niet soepel en dat is funest bij dit spel aangezien het niet allemaal op puur gas geven aankomt.

Heb net de pc terug van reparatie, HD was stuk, dus daar kan het ook al niet aan liggen.
Verder heb ik aan de settings van de pc zelf niets veranderd.

Zwaar frustrerend :confused:

uninstall de geinstalleerde software (Waardoor het fout ging)
werkt het nog steeds ?
zet je pc 1 dag voor die installaties terug ( bij die het fout ging he)

en dat is funest bij dit spel aangezien het niet allemaal op puur gas geven aankomt.

neej je moet na de eind van de lab ff remme als je over de finish bent :D

[edit]: sla ff je saves op van nfsu[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan