Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net een spel gedownload. De map staat nu helemaal vol met winrar bestanden. Als ik zo een bestand open staan daar iso bestanden in. Onderin de map staan nog wat SFV bestanden. Hoe krijg ik dit spel aan de praat?
heb ik een vraagje hij vraagt een serial code, kan ik hiervoor een crack gebruiken? Of moet ik de code hebben? Hij stond namelijk niet bij de torrent.
ja kijk dat mag hier weer niet he cracks en serials dus
Hierom niet:waarom niet? lees dit maar is
Bron:Warez:
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
waarom niet? lees dit maar is
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=268707
Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
Hierom niet:
Bron:
De huisregels
PS een aantal games die jij aangeeft, dat die niet lekker lopen op jou systeem, draaien hier probleemloos. Mijn pc is toch wel iets trager dan die van jou.(onder andere NFSU2 en NFSMW, DTM)
Dit zal de bottelnek zijn, het is natuurlijk geen super kaartje, die je toen had.nvidia geforce mx440 agp8x 64mb.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.