Spel gekocht met systeemeisen waar de pc niet aan voldoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bollenelly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
Mijn zoon heeft in een opwelling ook spore gekocht en niet direct gekeken naar de systeemeisen.
Ik heb een soortgelijke systeem als Boemelkat. Zonder alle gegevens op te hoesten van het systeem : ( 2048 mb Ram, maar XP), maar NVIDIA Geforce 4 Ti 4200 videokaart, 64 mb totaal geheugen.
In hoeverre geeft een videokaart met 64 mb (vereist 128 Mb met ondersteuning van Pixel Shadre 2,0) problemen bij het spelen met het spel?
In hoeverre geeft de videokaart problemen bij het instaleren van Direct X ?

Instaleren van Direct x geeft al direct foutmelding, Met dxdiag gekeken en er staat al dat Direct x 9,0 c erop staat?
In hoeverre is hierbij de videokaart het probleem, want ik overweeg ook een andere videokaart te kopen als boemelkat ?

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Je zou eens kunnen kijken wat deze site zegt over jou pc in combinatie met het spel: www.canirunit.com

Op die site zoek je het spel op in de lijst en klikt op de grote button. Vervolgens gaat er een programmatje draaien die kijkt of jou systeem het spel aankan en waarop het eventueel vast zit. Tevens zie je meteen alle onderdelen waaruit de pc bestaat en kan je een inschatting maken van wat je wilt doen. Het spel terugbrengen bijvoorbeeld of de pc aanpassen zodat het wel kan draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan