Spel geript hoe nu te branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erica88angel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Het beste is inderdaad om hem eerst op hardeschijf te rippen en daarna te branden. Als je hem met DVD Decrypter geript hebt, kun je hem ook met DVD Decrypter op DVD branden. Het liefst op een langzame brand snelheid.

Is je Playstation wel omgebouwd, anders gaat het zo ie zo niet werken.

Ik heb nu dus een spel geript met DVD Decrypter, maar ik snap niet zo goed hoe ik die vanuit hetzelfde programma op een lege dvd kan branden. kan iemand me daarbij helpen?

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. inbreken in iemand zijn/haar topic is niet netjes. Daarbij was de topic van 2005.

Als je DVD Decrypter open hebt, moet je bovenin naar "Mode" > iso > hier op "Write" klikken. Dan het geripte spel op je harde schijf zoeken om te branden.

aardig "inbreken"... dan had het topic toch gewoon gesloten kunnen worden? en als ik een eigen topic had geopend, kreeg ik zeker weer commentaar dat het niet netjes is om een topic te openen wat al bestaat...

maar bedankt voor het antwoord op de vraag. jammer dat ik dan steeds fout meldingen krijg en maar 1 van de 2 eerder aangemaakte bestanden kan branden...

en als ik een eigen topic had geopend, kreeg ik zeker weer commentaar dat het niet netjes is om een topic te openen wat al bestaat...
Zo werken wij hier op Helpmij niet.

Geef eens aan wat voor foutmeldingen je krijgt, want zo kunnen wij ook niet raden wat het probleem is.

ik krijg de melding "failed to set data" en nog een hele berg foutmeldingen, maar die kan ik niet meer achterhalen. ik dacht namelijk dat DVD decrypter de logs vanzelf opsloeg, maar blijkbaar niet.

Je kan bij Tools > Settings > Events, aangeven of je de logs wilt saven.

Kijk eens of het volgende wil helpen:
Right clicking on the DVDDecrypter.exe -> Properties -> Compatibility -> and checking "Run this program as administrator".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan