Spel gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastim99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Hallo iedereen,

ik zoek een leuk spel voor de computer. Ik wil een klikspel (zoals: the-west of tribalwars) of een online spel (zoals: Rakion of Warrock).
kan iemand mij alsjeblieft helpen!!

bastim99

Hallo iedereen,

ik zoek een leuk spel voor de computer. Ik wil een klikspel (zoals: the-west of tribalwars) of een online spel (zoals: Rakion of Warrock).
kan iemand mij alsjeblieft helpen!!

bastim99

heey je moet red alert 3 is proberen of generals zero hour in the first decade ,
moet je de command and conquer the first decade kopen heb ik ook lauw spel:thumb:

heey je moet red alert 3 is proberen of generals zero hour in the first decade ,
moet je de command and conquer the first decade kopen heb ik ook lauw spel:thumb:

moet ik ze allebij kope??
so niet wil je dan zeggen hoe ik het moet downloaden:)

moet ik ze allebij kope??
so niet wil je dan zeggen hoe ik het moet downloaden:)

Ik kan het wel uitleggen hoe je moet downloaden en spelen alleen hier op dit forum word dat niet zo gerespecteerd. Maar wat je eerst even moet doen is dit :

1. ga naar > http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

2 . dan moet je je spel selecteren klik op die balk en blader eerst naar de

C van > Command and conquer the first decade dan klik op : > Can you run it ?

3. INSTALEREN dan komt er een popup die vraagt om je iets te instaleren je moet deze accepteren en instaleren ( Dit is nodig om je systeem te bekijken om te kijken of je het spel kan draaien )

4. Dan gaat hij kijken en zie je de eindresultaten in beeld of je systeem failt of of hij hem kan draaien.

5.> Doet dit zelfde bij red alert 3 ( en vertel me ff de eindresultaten )

> Een paar nadelen van als je een ilegaal spel download en instaleert is :
Je kan hem niet online spelen dat kan alleen met een legale versie .

maar als je dat heel graag wilt moet je ff je email posten dan zal ik je het wel ff uitleggen

groetjes michiel

Hallo,
Leuk klikspellen:
Leuke online spellen:
  • Call of Duty 4
    (Niet gratis, en op 10 november komt deel 2 uit. Geweldige shooter)
  • Guild Wars
    (Ook betaald, maar in tegenstelling tot vele andere mmorpg's hoef je maar 1 malig te betalen en niet per maand.)
Veel succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan