Spel Gezocht!

• Onderwerp starter Onderwerp starter compt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

compt

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een ''real-life'' spel.

Ben op zoek naar een spel waarbij je een eigen huis hebt,naar je werkt gaat enz.... geen sims ofzo maar iets wat meer realistischer is en waarbij je zelf de auto kan besturen. Je geld verdiend, zoals GTA IV maar dan minder criminaliteit.......

Hoi Compt! Is dit er wel? Ik ben zelf namelijk ook fan van real-life spellen. ( en simulator spellen. )
Zou het gaaf vinden als er zo'n spel is.

ik vrees dat dat niet bestaat, volg al zo'n 12 jaar de game scene en heb hier nog nooit van gehoord.
vooral omdat je minder of geen criminaliteit wilt. want GTA is inderdaad ook wat bij mij het eerste opkomt,
(er zijn 4 delen van, of zijn t er toch 5?). dan heb je nog Boilingpoint, maar dat is een soort GTA in de jungle zeg maar.
rondrijden kan in Far Cry 1 en 2, en Crysis, maar dat zijn nog veel meer shooters. En anders kom je in de race games,
zoals dat spel waar je over een heel eiland kunt rijden, ben even de naam kwijt. maar dat is enkel rijden, je kan niet
eens uitstappen, lol. misschien dat anders een virtuele wereld iets voor je is. ben daar de naam ook al van kwijt, maar
er is een gratis spel maar je zelf een huis kunt neerzetten en rond kunt lopen en rijden, en dan enkel met mensen kunt
praten, echt mensen dus, geen bots. maar, daar zit geen naar het werk gaan in voor zover ik weet.

denk dus dat wat jij zoekt er niet echt is, eigenlijk wel apart.
misschien zou t een gat in de markt zijn om dan zo'n game te maken.
vrees dus dat Sims toch het meeste in jou richting gaat,
succes

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan