Spel Hapert, tijd voor nieuwe videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolegino

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Ik heb hier RCT3 liggen. (Rollercoaster Tycoon 3) maar na een paar achtbanen te hebben gebouwd, treed het probleem in werking.

Traag, haperen en kleuren veranderen soms 1 a 2 seconden.

Nou denk ik dat het aan mijn videokaart ligt. Denken jullie dat ook?
Deze videokaart zit als het goed is in het moederbord verwerkt.

Hier staan wat gegevens, misschien kunnen jullie hier wat mee.
72452059.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi ,

Als je vga kaart inderdaad op het Mainboard vastzit , moet je er rekening mee houden dat als je zwaardere spellen gaat spelen deze er niet zo voor geschikt zal zijn dan een aparte PCI express vga kaart.

Voor de rest ziet het er prima uit en zou het niet extreem mogen happeren , ik zou je dus aanraden om een aparte vga kaart te kopen als je je pc gaat gebruiken voor games.

Groetjes ,

Thabomb

Ik ben het met hem eens. Maar als je even geen zin of geld hebt, kun je altijd de graphics van de game aanpassen, zodat ie minder hapert.

De 9800GTX is zeker een goede kaart om mee te gamen , ik zou je alleen aanraden geen gebruikte vga kaart te kopen.
De reden hierom is eigenlijk heel simpel , bij gebruikte kaarten weet je nooit precies hoeveel uur hij gebruikt is.
Ook kan de vga kaart last hebben van Artifacts ( Strepen die optreden in het beeld , als de vga kaart warm wordt. )

Groetjes ,

Thabomb

Waar moet ik nog meer naar kijken? Hoe meer geheugen, hoe beter. Maar ik hoorde iets van kloksnelheid..... is dat nog belangrijk? En de Grafische processor?

Moet er ongeveer GTA IV mee kunnen spelen.
Misschien heeft er iemand hier een linkje voor me.

GTA IV zul je er niet gauw mee spelen, die processor zit daarvoor in de weg.
Ik heb zelf ook een PB met een iets betere processor (E2160, 1.8 Ghz) maar ik ben bang dat mijn pc het spel ook niet goed kan spelen.

De grafische kaart is op zich wel oké al is het geheugen iets aan de lage kant.
Dit wordt dan weer opgevangen door een hoge kloksnelheid van het geheugen (2200/2= 1100 werkelijke Mhz).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan