spel in automode gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter 4eric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

4eric

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Goedendag,

Wij hebben een pc in de etalage staan en willen daar graag b.v een freeware kaart-of schaakspel in automode op laten draaien bij wijze van grapje.
Weet iemand waar ik zo'n spelletje kan downloaden dat deze functie heeft en steeds opnieuw uit zichzelf een ander spel begint.
Wellicht Freecell of zo.

groeten

Eric

Windows????

Je kan een screen movie studio opzoeken, en dan zelf een spel spelen en dat opnemen. Zelf heb ik wel eens Worms 2 gespeelt trouwens, en daarbij kan je het aantal computer spelers selecteren, als je daarbij jezelf niet selecteerd, dan gaan er gewoon 2 computers tegen elkaar spelen. Het enige probleem heb je dan dat je niet de boel kan herhalen.

ik zou dus toch een screenmoviestudio opzoeken. Dan krijg je helaas meestal wel grote files, maar met windows media player de nieuwe, kan je de boel repeaten, en full screen zetten, niemand ziet dat 't een filmpje is, alleen jammer dat ie steeds 'tzelfde spel speelt.

Ook kan je natuurlijk met tasker gaan klooien
google eens naar tasker

dan kan je je muis bewegingen opnemen. als je dan een paar minuten je muis opneemt tijdens een spelletje patiance ofzo, en daarna doe je new game, en je zet je progje aan, zal die dezelfde beweging en kliks maken die jij hebt gemaakt enzo. 't slaat natuurlijk nergens op, maar dan speelt ie wel een heel slecht potje patience!
zorg wel dat je schermpje dan steeds op dezelfde plek staat, anders klikt ie mis...

spel in automode

Dank voor uw uitgebreide antwoord.

Het is inderdaad een mogelijkheid.

We denken momenteel aan gewoon een screensaver ( als het maar beweegt )
Een paar schaak gerelateerde hebben we al gevonden .
Nu nog een kaartachtig iets.

gr

E

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan