Spel instaleren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

heatgore

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Ik heb net een spel gedownload van internet (fifa 09)
nu kijk ik in de map waar alles instaat en daar staan alleen de volgende bestanden:
FIFA 2009 HUN MSinfo-document
FIFA 2009 HUN Tekstdocument
FIFA 2009 HUN ISO-bestand

welke moet ik gebruiken om hem te instaleren?
Als ik op de 1e klik gebeurt er niets, bij de tweede krijg je uitleg in het hongaars en de 3e vind hij geen open programma voor :shocked:

De iso kun je branden met een brandprogramma, maar je kunt het ook mounten. Gebruik hiervoor DAEMON tools. Je maakt hiermee een virtuele dvd-station en daar kun je je iso dan in 'stoppen'.

je kan overigens ook met een programma als poweriso de iso uitpakken (net zoals een winrar bestand) en dan de setup runnen. ik zou toch kiezen voor daemon tools zoals degene boven mij al zei.

oke, ik heb Deamon tools Pro nu geinstaleerd :D
nu gewoon het iso bestandje openen met deamon tools pro?

edit: ik heb hem nu geopend en gemount ;) hij is nu bezig met instaleren!

het andere bestandje (niet dat tekstbestandje maar die 1e die ik noemde) is dat de crack of moet ik die zelf nog even downloaden?

Laatst bewerkt:
als het goed is zie je rechtsonder (bij de klok etc) een nieuw icoontje van daemon tools (zo niet, moet je het programma ff starten) daarmee kan je zogenaamd 'mounten', klik op 'mount image' en selecteer het iso bestandje... daarna herkend ie hem als cd (in bijv deze computer)

-ok :P-

iso kan je gewoon uitpakken met winrar of zip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan