spel installeren .exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubentjehhhh

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
9
Hallo,

Zoals de meeste die een vraag stellen, heb ook ik een probleempje:

Na het downloaden van een .exe bestand van een site(computerspel) krijg ik een .exe bestandje in de map 'mijn downloads'. Als ik deze vervolgens wil uitvoeren, komt er heel kort een zwart schermpje, en daarna gebeurd er niks....

Iemand die me verder kan helpen?? Ik wil dit spel namelijk graag spelen.....
 
Weet je zeker dat dit een officieel spel is?
En heb je het via de officieele website gedownload? Anders zou het spel wel kapot kunnen zijn!
Of anders....
Kan je computer het spel aan?
Weet je het niet? Ga dan even naar: Can i run it?
 
Misschien wil je er even bij vermelden welk spel het is en waar je deze gedownload hebt. Wat je zou kunnen proberen is het EXE bestand vanuit een DOS prompt te starten. Een mogelijke foutmelding is dan misschien zichtbaar. Ik denk dat het zwarte scherm wat je hebt ook een "DOS" venster is.
 
Ik heb het bestand bij verschillende sites gedownload, en elke keer gebeurde hetzelfde. Ik heb het bestand bij gecontroleerde sites door google gedownload. Het zijn redelijk bekende sites zoals brothersoft etcetera. Het gaat om commandos behind enemy lines uit 1998, ik heb zelf windows vista.
 
Het zwarte scherm is denk ik inderdaad dat uitvoerscherm. Hoe start ik het bestand in dosprompt?
 
Mischien als ik mijn pc instel op Windows 98? Of zijn er nog andere mogelijkheden?
 
je kan het proberen:)
(rechter muisknop --> compatibiliteit --> windows 95/98 ;))
 
Doesnt really work so.. Weet iemand trouwens hoe ik hem kan proberen te installeren in dat DOS prompt scherm? Dat kan ik nog wel even proberen. Heb alleen werkelijk geen flauw idee hoe dat moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan