Spel installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tatjana1988

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
26
Hoi,

Ik heb een spel gekocht. Flight Simulator Deluxe. En ik heb een computer met windows XP. Hij geef aan dat dit mogelijk is op het doosje.
Als ik hem wil installeren geef hij aan dat het niet mogelijk is omdat hij in veilige modus staat. Hoe kan ik dit zo veranderen dat ik hem wel kan installeren?

Alvast bedankt.
Tatjana
 
Hoi,

Ik heb een spel gekocht. Flight Simulator Deluxe. En ik heb een computer met windows XP. Hij geef aan dat dit mogelijk is op het doosje.
Als ik hem wil installeren geef hij aan dat het niet mogelijk is omdat hij in veilige modus staat. Hoe kan ik dit zo veranderen dat ik hem wel kan installeren?

Alvast bedankt.
Tatjana

Computer afsluiten en dan opstarten in de gewone modus (doet hij waarschijnlijk automatisch) en dan een nieuwe poging doen.
 
Dat is het probleem hij start gewoon op zonder problemen en heb hem nooit in veilige modus gezet.
 
Een computer start voor zover ik weet nooit spontaan op in veilige modus.

Als jij je pc aan doet, wat verschijnt er in beeld? Moet je ergens toestemming voor geven of enter drukken?
 
klik onder het opstarten eens op f8 een aantal keer en neem dan normaal modus
 
Laatst bewerkt:
Dat is nu allemaal gelukt maar nu geeft hij de fout 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime.
En nu???
 
Vertel eens wat meer over je pc. Moerderbord, videokaart en dergelijke. Of als het een merkpc is, naam en typenummer.

Want je zegt in je vraag dat jij alleen hebt gekeken naar het besturingssysteem. Of te wel, op het doosje staat xp en jij hebt xp. Maar er zijn meer eisen waaraan een pc moet voldoen om een spel te kunnen spelen.
 
Staat er nog een nummer bij oid?

Moet als het goed is op de kast staan.

Want er zijn meerdere soorten van de ixtreme.
 
Laatst bewerkt:
een ixtreem gold 5190 excl
wat is iod?

oid = of iets dergelijks, als het goed is heb je deze pc
een quote van wat het spel nodig heeft:
Recommended System Requirements
Recommended Memory 512 MB
More Info
URL http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/
System Requirements
Required Operating System Microsoft Windows XP
Required Processor Class Intel Pentium III Processor
Required Memory 256 MB
Required DirectX Version 9
Required Disk Space 14 GB
Required Processor Speed 1 GHz
Required Video Memory 32 MB
Software
Version / Edition Deluxe
License Type Full Product
ESRB Rating E (Everyone)
Game Genre Simulation
Network Compatible Yes
Media Format DVD-ROM
dus je systeem is goed genoeg
 
Surf met de pc waar je het spel op wilt spelen even naar deze site:

www.canirunit.com

Zoek daar het spel op uit de lijst en klik op de grote button. Dan word er gekeken of jou pc dit spel inderdaad aan kan (lijkt me wel), maar kan eventueel ook zien of er iets niet goed zit.

Verder, heb je onlangs iets aan de pc veranderd? Speel je meer games en doen die het wel gewoon? Heb je vraagteken in apparaatbeheer (rechtklik op deze computer -> eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer.

Zijn je videokaartdrivers up to date?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan