spel krijg ik niet verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
hallo ik heb pas dtm racer 2 gekregen en heb het geinstalleerd, maar het was niet goed gegaan want het werkte niet, dus ik heb het spel bij software uit de lijst gehaald, maar nu ik het spel opnieuw wil installeren krijg ik een melding om het spel weer te uninstallen, die map is er niet en in software staat alleen die naam maar bij grootte staat niks, iemand een enig idee heb pas me pc geformatteerd.

Robin:thumb:

Kun je nog naar een systeemherstelpunt voor de eerste instalatie van DTM?
Anders misschien van voor de uninstal, zodat je dan de uninstalknop van het spel zelf kan gebruiken.
Dus niet via de windows functie.

Anders moet je de map zoeken (bij standaart instalatie) C:\Programfiles\codemaster\dtm driver 2
en deze moet je dan deleten.

Als zelfs dat niet werkt zal je waarschijnlijk de register moeten verwijderen met b.v. regclean, maar ik weet niet precies hou dat werkt.

Neem aan dat je de pc geformateerd voordat je het spel geinstalleerd had.
Er staat een verwijzing in je register, dit ivm de beveiliging, deze moet je dus eruit halen.

Ga naar uitvoeren>type regedit> en zoek op onder andere codemaster of dtm.
Indien je geen andere software van codemaster hebt moet je dit gewoon verwijderen. Als het goed is staat er ook een registersleutel tussen.

Bij twijfel kan je eerst een reserve kopie van je register maken.

Succes,

hallo ik heb net een systeem herstel gedaan naar gister toen ik het spel had geinstalleerd maar die map blijft weg en het spel blijft staan, daarna heb ik het weer gedaan een systeem herstel naar een dag van te voren maar dat werkte ook niet, en die heb ik gedelete van dtm.

bedankt voor je antwoord

Robin:thumb:

hallo ik heb regedit ingetyped en krijg een aantal mappen hkey etc ik heb ook Colin McRea Rally 2005 en die staat in die map codemaster en ik had dtm niet codemaster genoemd maar, C:Program Files/Dtm race driver 2

En die is gedelete.

Robin

Ok. Je bent op de goeie weg.
Door een zoekopdracht te geven (staat onder een van de opties bovenin) kan je zoeken op DTM, elke verwijzing DTM verwijderen.
Dan op F3 (verder zoeken) en handeling herhalen net zolang register geheek doorzocht is.
Omdat je nog meer van codemaster hebt staan goed opletten en alleen de verwijzing naar DTM verwijderen.
Als je klaar bent moet het goed zijn.

Succes,

ik heb f3 ingedrukt en heb dtm ingetyped, nadat hij gezocht heeft kreeg ik een heeeeeeeeel lang lijstje met cijfers en letters ik heb bij de d gekeken maar kon niks vinden.

Robin

Eerst zoeken en dan op F3 (herhalen zoekopdracht).
Zo het hele register doorzoeken.
Hij vindt ook toevallige dtm-lettergrepen, deze laten staan. Je bent toch wel even bezig voordat hij het hele register doorzocht heeft.

Succes,

ok ik zal het proberen, mocht dat niet helpen dat formatteer ik wel weer opnieuw.
alvast bedankt voor je berichtjes en nog een gelukkig nieuw jaar alvast :)

Robin

Zonde van het werk.
Als je het goed doet werkt het, zoniet herhaal je het.
Ook de mappen leeg maken en dan zou je opnieuw kunen installeren.

Succes

Het is al gelukt, ik heb de installer kunnen verwijderen bij C:/WINDOWS/installer
Nog bedankt voor de hulp en nog een gelukkig nieuw jaar:)

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan