Spel: Left 4 dead 2 in Windows 7, maar geen map CSC?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjebond

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo helpmij'ers.

Ik heb zojuist Left 4 dead 2 gekocht.

Ik startte hem op, hij laadde en ging toen terug naar windows "l4d2 has stopped working".

Dit was geen probleem, ik had hem ingesteld op Compatibility Windows XP service pack 2 ingesteld. Hij laadde het Valve logo en de l4d2 video. Ik ging naar Single Player toe, klikte op "start game". Hij laadde en op het midden van de laadbalk gooit hij hem eruit, geen errors, gewoon terug naar het bureaublad zonder maar iets op de taskbar achter te laten.

Zitten Googlen, er zijn dus meer mensen met mijn probleem, maar als ik kijk op een blog voor een fix, staat er dat ik naar C:/windows/CSC moet gaan, ik daar kijken, maar geen CSC folder. Ik naar Folder Options > laat verborgen mappen zien. Nog steeds geen resultaat. En hier zit ik dus vast.

Iemand die een oplossing heeft, dan zou ik heel dankbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Pennarts

Laatst bewerkt:
Ik heb geen oplossing voor je, maar de CSC map in Windows is een verborgen map. In die map staat de cache van off-line bestanden ("Client Side Cache").
Ik kan me niet voorstellen dat je een bedrijfs-pc hebt waar offline bestanden op geactiveerd is, en dus is die map er ook niet bij je. (Voor offline bestanden moet je contact hebben met een bestandsserver in een Windows domein én het moet eerst aangezet worden op de pc).

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat als je wél offline bestanden aan zou hebben staan dat ook maar iets met problemen met L4D te maken zou kunnen hebben, maar dat terzijde.

Dus geen oplossing voor je probleem, maar hopelijk heb je iets aan de informatie hierboven.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan