Spel loopt helemaal vast na een tijdje....

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofyanisback

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
66
Hallo,

Ik speelde eerst alle spellen die ik maar wou op mijn pc zonder enige problemen.
Maar nadat ik een tijde niet meer heb gespeelt wou ik wel weer nog een keer pc spellen gaan spelen( en het gaat dan vooral om Online games) maar nu lopen die spellen vast na Max. 10 min. Ik kan dan verder niets doen en heel mijn pc loopt ook vast met de spel.
De spellen die ik tot zover heb uitgetest zijn : Flyff (online RPG game) , Rise of nations, age of empire, en Warcraft

Kan iemand mij helpen :confused::eek::confused:
 
Hoe zit het met de temperaturen in de PC?

Help, mijn PC valt uit!
Uitvallen en écht vastlopen hebben vaak met elkaar te maken. Het is het zeker waard om te controleren.

Hoe zit het met de drivers?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst wat specs van je pc.
Dat biedt ten eerste duidelijkheid en waarschijnlijk zien we dan een tekortkoming bij 1 van die spellen.

Daarnaast kan het zijn dat bepaalde programma's in de achtergrond het zodanig verslomen dat het vast gaat lopen.

probeer eens zo veel mogelijk programma's bij START > RUN > typ in: msconfig en dan naar de tab Startup te verwijderen. Niet je virussscanner dan, maar wel andere zoals nero etc. Dat zijn alleen de programma's de tegelijkertijd met je windows opstarten. Deze kun je altijd gewoon aanklikken als je ze nodig hebt.
Herstart je pc en kijk dan of het beter loopt.
Daarnaast kan je ook even een registryscan doen in de hoop dat er wat programma's zijn die veel gebruik maken van je memory. Dus die bij taakbeheer (CTRL+ALT+DELETE) staan. Die belemmeren uiteraard ook je spel. Net zoals bij america's army, als er te veel aan staat en te weinig memory over is, dan gaat je pc ook flippen.

Probeer het eens, give it a try, mocht het daarna toch niks hebben geholpen, is je pc tenminste wel even opgefrist...

hoor gauw weer van je,
mvg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan