Spel loopt niet soepel

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Hallo

ik heb gister Battlefield 1942 met de uitbreidingsparketen (zitten ook bij de hoes in ) gekocht
het spel doet het wel maar hij loopt niet zo lekker haperd een beetje mijn pc voldoet aan de eisen van het spel ik scan mijn pc altijd van te voren met add ware,spybots S&D ik doe systeem opruiming dus

nu was mijin vraag als of iemand weet hoe ik dit spel nog soepeler kan laten lopen

bij voorbaad dank

nick

Geplaatst door Muurhond
Wat zijn je systeemgegevens?

2.0 gigahertz 256 mb win xp Hercules 3d prophet 4000xt 64 mb 80 gb hard disk cdr/dvd station 52x

als je nog meer wilt weten dan zeg je het maar:D

Geplaatst door niksen

2.0 gigahertz 256 mb win xp Hercules 3d prophet 4000xt 64 mb 80 gb hard disk cdr/dvd station 52x

als je nog meer wilt weten dan zeg je het maar:D

Is niet echt een denderend systeem voor BF1942.

Zet de grafische settings es een stuk lager in het spel.

Vooral de hoeveel geheugen en de videokaart die je hebt, zijn dwarsliggers.

Aanbevolen systeemeisen Battlefield 1942

800 MHz sneller Intel Pentium III of AMD Athlon processor
256 MB of meer RAM
16x of snellere CD-ROM/DVD-ROM drive
1.2 GB vrije schijfruimte, plus nog wat extra voor bijvoorbeeld savegames, windows swap file en DirectX™ 8.1
64 MB of meer grafische kaart die "Transform en lightning" ondersteund met een directx 8.1 compatible driver.
Environmental Audio™ capable geluidskaart

-->> bron <<--

dit zijn dus niet eens de minimale systeemeisen dus zou moeten gaan dacht ik.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Aanbevolen systeemeisen Battlefield 1942

800 MHz sneller Intel Pentium III of AMD Athlon processor
256 MB of meer RAM
16x of snellere CD-ROM/DVD-ROM drive
1.2 GB vrije schijfruimte, plus nog wat extra voor bijvoorbeeld savegames, windows swap file en DirectX™ 8.1
64 MB of meer grafische kaart die "Transform en lightning" ondersteund met een directx 8.1 compatible driver.
Environmental Audio™ capable geluidskaart

-->> bron <<--

dit zijn dus niet eens de minimale systeemeisen dus zou moeten gaan dacht ik.

Yep, maar de BF1942-engine (genaamd Dice) is niet echt goed geoptimaliseerd. Ik had hier ooit es een artikel van gelezen, maar die kan ik zo niet meer 123 vinden. Op de mid-range pc's van nu zal et goed moeten draaien, maar op de wat oudere systemen met langzame videokaarten zal het toch moeilijk worden.

Misschien dat het spel updaten iets helpt, maar ik betwijfel het.

Okay

Ik heb al gekeken naar geheugen want wil er zo wie zo nog 256 mb bij hebben maar is wel vrij prijsig +\- 70 € en ben nog van plan om een nieuwe 3d kaart op te halen 128mb:D nog aanbevelingen welke ik heb beste kan halen ???...

allemaal nog bedankt voor jullie hulp

mazzels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan