Spel loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofyanisback

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Als ik een spel speel loopt het na ong 10 minuten vast.
Ik heb dit probleem al een tijdje en heb een aantal dingen geprobeerd maar het lukt niet echt. Dit gebeurt bij alle spellen dat ik speel:S

Mijn videokaart is Nvidia Geforce 6600.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

loopt het bij hetzelfde stuk vast en welk spel is het?

nee hij loopt niet steeds bij hetzelfde stuk vast , het is ong. na 5-10 min
en het gebeurt bij veel spellen die ik speel
Voorbeeld: Call of duty 4, flyff, age of empires etc.

Dit is mijn probleem:
I am trying to play Fable The Lost Chapters and after I play for about 5-10 minutes the game freezes and forces me to restart my computer. I have tried many different things already to fix it. I have updated both my video and audio drivers and my computer meets all of the specifications to play the game

ik heb al een beetje gegoogled en ik merk dat er veel mensen zijn met dit probleem
maar kon de oplossing niet echt vinden

alvast bedankt

Download dit, installeer het tooltje en klik op het twaalfde icoontje (links boven beginnen te tellen en dan naar rechts) en vertel wat de temperaturen van je systeem zijn.

Download dit, installeer het tooltje en klik op het twaalfde icoontje (links boven beginnen te tellen en dan naar rechts) en vertel wat de temperaturen van je systeem zijn.

Ik heb het gedownload en dit zijn de temperaturen:

Hardware Monitoring SMSC DME1737
Voltage CPU 2.20 V
+3.3V Voltage 3.32 V
+5V Voltage 5.03 V
+12V Voltage 11.81 V
SB 0.81 V
VBAT 0.64 V
Processor Fan 1460 rpm
Chassis Fan 1844 rpm
FAN3 1757 rpm
FAN4 10546 rpm
Processor Temperature 47 °C
Mainboard Temperature 37 °C
Processor Thermal Diode

Hard Disk Monitoring S.M.A.R.T
Hard Disk WDC WD2500JD-22HBB0 35 °C

oftewel zie bijlage

Bijlagen

• Temperaturen.JPG
    Temperaturen.JPG
    30,4 KB · Weergaven: 63
Glashelder, de temperaturen zijn in orde, het is geen kwestie van koeling of stof.

Had je eerst een andere videokaart en is de huidige daarvoor in de plaats gekomen?

Laatst bewerkt:
Glashelder, de temperaturen zijn in orde, het is geen kwestie van koeling of stof.

kan het ook zijn dat ik tijdens het spelen van een spel de temperatuur ineens zal stijgen of is dat niet mogelijk

en heb je nog misschien andere ideeen om mn pc te repareren :(

Had je eerst een andere videokaart en is de huidige daarvoor in de plaats gekomen?

ik kan me niet herinneren dat ik een nieuwe videokaart heb gekocht en geinstalleert, maar eerst kon ik wel gewoon op mn pc spellen spelen nog enige problemen maar sinds kort lukt het opeens niet meer. ik heb dus geen videokaart verwisseld nee , wel geupdate

't kan aan veel dingen liggen, probeer ook eens terug te gaan naar de vorige videokaart drivers.

Ja, in apparaatbeheer bij de videokaart en dan in het schermpje kiezen voor "vorig stuurprogramma".

Ja, in apparaatbeheer bij de videokaart en dan in het schermpje kiezen voor "vorig stuurprogramma".

er komt te staan : Er is geen enkele back-up van de apparaatstuurprogramma's voor dit apparaat?
raadpleeg de Probleemoplosser bij problemen van dit apparaat. WIlt u de probleemoplosser nu starten?
Ja Nee

zo ja komt die probleem oplosser
zo nee gaat dat scherm weg en als k weer op vorig stuurprogramma druk komt dat scherm weer

Het lijkt mij ook dat je temps te hoog worden aangezien het vast loopt.
Maar zie je ook dat het beeld vervormt? Kan het zijn dat er niet de nieuwste drivers voor gedownload zijn? Dat kan je vanaf de website van de fabrikant nakijken.

Eventueel kan ik even kijken via teamviewer en eventueel het probleem oplossen...

Ik zie er geen GPU temperatuur tussen staan en daar gaat het juist om.
misschien dat everest home in dit geval uitkomst biedt.
anders mogelijk Belarc.

Zijn er trouwens de juiste chipset drivers van het moederbord geïnstalleerd?
en is de voeding goed en sterk genoeg?

Verder zie een lage vbat. Vergeet de pc de tijd wanneer deze een tijd heeft uitgestaan?

mvg leo

Het lijkt mij ook dat je temps te hoog worden aangezien het vast loopt.
Maar zie je ook dat het beeld vervormt? Kan het zijn dat er niet de nieuwste drivers voor gedownload zijn? Dat kan je vanaf de website van de fabrikant nakijken.

Eventueel kan ik even kijken via teamviewer en eventueel het probleem oplossen...

Als het vast loopt zit het gewoon vast en kan ik niks doen.
ctrl+alt+del doet het ook niet.
Dus dan moet ik het handmatig uitschakelen.

Ik zie er geen GPU temperatuur tussen staan en daar gaat het juist om.
misschien dat everest home in dit geval uitkomst biedt.
anders mogelijk Belarc.

Zijn er trouwens de juiste chipset drivers van het moederbord geïnstalleerd?
en is de voeding goed en sterk genoeg?

Verder zie een lage vbat. Vergeet de pc de tijd wanneer deze een tijd heeft uitgestaan?

mvg leo

Ik zie er ook geen GPU temperatuur bij staan als ik het met everest home probeer.
En voor de chipset driver is dit wat ik heb:
Moederbord
CPU Type Unknown, 3200 Mhz (4x800)
Moederbordnaam Onbekend
Moederbord chipset Intel Grantsdale i915
Systeemgeheugen 1024 MB
Bios type Ami (04-29-05)
Communicatiepoort ECP-printerpoort(LPT1)

En over de voeding hoe kan ik dat checken?

De pc vergeet de tijd niet wanneer het een tijd heeft uitgestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan