spel of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
ik heb een spel gedownload en dit bestaat uit een stuk of 43 winrar bestanden
de gootte is 3.2gigabyte

alleen ik weet niet of dit nu bruikbaar is of niet daar ik alleen bekend ben met .iso - .mds -
en .mdf

wie weet hier wel raad mee? kan een spel ook in winrar verpakt zijn? als ik bijv. nr 01 open zit daar weer een winrar bestand in en als ik daar op klik wilt ie alles gaan uitpakken...dus als het goed is pakt ie dan die 43 rars in 1 x uit.....

ik stel de vraag liever eerst hier voordat ik mijn pc naar de knoppen help.

dus wie WEET hoe het zit?

Je hebt 't goed, die eerste .rar dubbelklikken en vervolgens neemt Winrar 't van je over.
Alleen, het is aan te bevelen even het .rar bestand / .rar bestanden te laten scannen door je virusscanner, alvorens je gaat uitpakken.

okee dan hartelijk bedankt voor je reactie en ik ga maar meteen aan de slag..:)

jammer er wordt in winrar gevraagd voor een password dus ik heb niet kunnen zien hoe het nou eigenlijk werkt...maarja volgende x beter

(een passwoord in winrar...niet de cdkey of serial)

ik denk zelfs dat het een manier is om aan spyware besmet te raken omdat er een read me bij zit die zegt dat je eerst netpumper (een downloadmanager)moet downen(en installen) en dat het versie nummer daarvan gelijk het password is voor het spel in winrar te openen

als ik dan GOOGLE over netpumper zijn de meeste resultaten toch texten zoals:
"hoe kom ik van netpumper af" en dergelijke texten over netpumper en spyware:confused:

dus heb ik besloten het geheel maar in de prullenbak te gooien en vooral niet die netp.te installeren

of is er iemand die dit wel al es succesvol heeft gedaan? (al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk):evil:

Laatst bewerkt:
't is een keuze die je idd. zelf moet maken. Stel dat het te downloaden progje spyware bevat dan is dat naturlijk ook wel weer te verwijderen. Je kunt je echter afvragen of het spel je dat allemaal waard is, je weet immers niet wat er allemaal nog meer binnenkomt.

Daarnaast ben ik van mening dat de uploader van het spel net zo goed een .txt bestandje mee had kunnen "rarren", zodat je onmiddellijk de beschikking zou hebben gehad over dat "password". Al met al doet het bij mij (net zoals bij jou) toch wat alarmbellen rinkelen.

Als IK de game zou hebben gedownload, zou ook ik stoppen en het geheel naar de prullenbak verwijzen.

precies en daarom ben ik maar een andere download van het spel gaan zoeken en aant downloaden ...

en het is inderdaad bijna altijd zo dat er een pass/key/code in een txt bestand wordt meegeleverd..

dus een nieuwe poging dan maar weer...:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan