spel op cd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeten

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2003
hallo,
hoe kan je een spel van normaal 2 cd's op 1 cd zetten.

Lijkt me eerlijk gezegd niet echt mogelijk.
Ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeert maar mischien kun je een dvd (cd van iets van 4Gb) gebruiken om spellen op te zetten als een soort van backup? (Iemand die dat weet?)

inpakken met winrar of winzip.
Maar dan moet je het eerst uitpakken op hd om het te installeren en/of te spelen.

Geplaatst door kabouterplop3
inpakken met winrar of winzip.
Maar dan moet je het eerst uitpakken op hd om het te installeren en/of te spelen.

Ik denk niet dat het een van die programma's lukt om 2 cd's in te pakken naar de grootte van 1 cd (800mb)

Als het bij elkaar 1000 MB is moet dat lukken. Of te wel hangt weer van de grootte af.

Je kan ze toch gewoon kopiëren op je harde schijf, inpakken met WINRAR en branden op CD. Ik zie je probleem niet zo.

Geplaatst door Wim1960
Je kan ze toch gewoon kopiëren op je harde schijf, inpakken met WINRAR en branden op CD. Ik zie je probleem niet zo.

ik zie het probleem wel want hoe ga je dat doen met evt beveilgingen enz die verwijzen naar de juiste cd ??
je zou evt een iso van beide cd's kunnen maken maar dan gaan ze nog nooit op 1 cd het zijn nameliijk niet voor niets 2 cd's voor 1 game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan