spel op virtuele drive zetten??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendyvantienen

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
hallo allemaal,

ik heb de volgende vraag ik heb voor mijn dochter een torrent gedownload met bittorrent, toen was de file een isofile toen heb ik hem uitgepakt met winrar en toen kreeg ik autoplay, setup.exe ,en nog een paar kleine bestanden.

Toen dacht ik dan instaleer ik het en mount ik het autoplay bestand maar dat werkte niet heeft iemand een idee hoe ik dan aan moet pakken moet ik deamontools of isohunt gebruiken(heb ze allebei) en welke file moet ik mounten? ben hier al heel lang mee bezig maar kom er niet uit. ik kan het spel trouwens wel instaleren alleen als ik em opstart vraagt die om een cd.....

hardstikke bedankt voor iedereen die me wil helpen.:D

groetjes Wendy

Laatst bewerkt door een moderator:
je moet de iso file mounten

daemon tools is wel goed

ik ga er van uit dat t spel wel legaal is...

Je had de ISO kunnen mounten en vanuit daar de setup kunnen starten maar dan had je waarschijnlijk ook de vraag gekregen van de cd.

Hoe je dat op kunt lossen kan ik je niet vertellen aangezien dat tegen de huisregels is

Je had de ISO kunnen mounten en vanuit daar de setup kunnen starten maar dan had je waarschijnlijk ook de vraag gekregen van de cd.

Hoe je dat op kunt lossen kan ik je niet vertellen aangezien dat tegen de huisregels is

okee dat begrijp ik ga het wel even proberen...in ieder geval bedankt!!!

We kunnen je inderdaad niet helpen om aan warex te komen, maar wel hoe je het kunt vinden.

Allereerst mount je de cd/dvd met deamontools, dus je zal waarschijnlijk de autoplay krijgen.

Als het geinstaleerd is, en je wilt het spelen, zal waarschijnlijk ook een melding verschijnen dat er niet/geen juiste cd inzit.

Dit is te verhelpen met een Nocd key/crack. <-- mogen we je niet aan helpen,

Deze download je, lees wel de instructie die er ook meestal tussen zit( vaan een .nfo bestand, openen met kladblok ).

Veel suc6 :thumb:

p.s. M@rio zo is het toch toegestaan ?

We kunnen je inderdaad niet helpen om aan warex te komen, maar wel hoe je het kunt vinden.

Allereerst mount je de cd/dvd met deamontools, dus je zal waarschijnlijk de autoplay krijgen.

Als het geinstaleerd is, en je wilt het spelen, zal waarschijnlijk ook een melding verschijnen dat er niet/geen juiste cd inzit.

Dit is te verhelpen met een Nocd key/crack.

Deze download je, lees wel de instructie die er ook meestal tussen zit( vaan een .nfo bestand, openen met kladblok ).

Veel suc6 :thumb:

p.s. M@rio zo is het toch toegestaan ?

LOL als je er problemen mee krijgt HET IS MIJN SCHULD lol :D
hardstikke bedankt!!!!

Reactie van Chielio enigzins aangepast

Wendy,

Ik hoop voor je dat als je zo te werk gaat dat je een goede virusscanner hebt en bekend bent met adware en spyware. Niet alle no cd/dvd cracks zijn goed

Laatst bewerkt:
Reactie van Chielio enigzins aangepast

Wendy,

Ik hoop voor je dat als je zo te werk gaat dat je een goede virusscanner hebt en bekend bent met adware en spyware. Niet alle no cd/dvd cracks zijn goed

Hoi hoi,

Ja heb een goede virusscanner, alleen de moed gaat me een beetje in de schoenen zakken moet ik zeggen kan er namelijk geen crack voor vinden aangezien het een niet zo`n populair spel is moet ik misschien maar het bijltje erbij neerleggen lol

wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan