spel overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
342
Ik heb een spel op mijn laptop geinstalleerd (vista.) waarop mijn vriendin en ik samen spelen ieder onder onze eigen naam (soort van saven) nu heb ik het spel ook op mijn normale pc geinstalleerd ( XP SP3)maar wil graag de twee namen (saves) overzetten zodat we niet opnieuw hoeven te beginnen met het spel.
Ik kan nergen geen map vinden met de saves van dit spel ,wie kan mij verder helpen.

Als iemand weet hoe ik de high scores kan manipuleren zal ook leuk zijn .( is wel niet eerlijk maar ik kan niet winnen van mijn vriendin)
 
Vooraf: ik heb het spel geinstalleerd op XP.
Zo te zien worden de saves en settings bewaard in het register. Je kunt zoeken in de register-editor op de term 'rainforestcascade'. Daar vind je de namen van de spelers, en onder elke speler een entry met de naam 'SCORE'. Ja, dat is je score, hexadecimaal. Ook andere entries met onbekende functies....
Een gedeeltelijke registry export-import zou kunnen werken, anders stuk voor stuk de waardes overtikken.
 
Inderdaad, de register-editor oftewel regedit.exe. Je moet zelf maar even opzoeken in de help-bestanden van windows of op Google wat dat is. Het eerste wat je zult vinden is de waarschuwing vooral niet aan het register te gaan sleutelen met behulp van de register-editor. Ik ga hier dan ook geen mini-cursus geven over het werken met de register-editor. Als je niet weet om te gaan met de register-editor, blijf er dan lekker van af, en begin opnieuw met je spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan