Spel rayman 100 levels werkt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlene89

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Ik heb voor de pc het spel rayman 100 levels via bol.com besteld. Me neefje van 6 wil het erg graag spelen en zelf vind ik het ook heel leuk. Maar als ik het spel er in doe staat er rayman 60 levels. Als je daar op klikt, kun je daarna op play drukken dan komt er een zwart scherm en dan verdwijnt alles. Dit is dus mijn probleem weet iemand er misschien meer van? Ook heb ik geen windows 95 of 98 en op het spel staat dat het daarvoor is. Ik heb mijn computer net nieuw dus ik weet niet precies wat ik heb.. :o

Alvast bedankt!

Groetjes,
Marlene :)

probeer eens in de compatibiliteitsmodus te draaien

rechtermuisklik snelkoppeling game-eigenschappen-tabblad compa..-vinkje zetten en kiezen w95 of 98

mijn dochter had het zellfde probleem,het iseen spel voor win 95/98 en werkt dus niet op xp en helemaal niet op vista,maar er is wel een rayman die op xp werkt en ik dacht dat dat rayman 4 was
en compabiliteits modus werkt ook niet
deze is voor xp zo te zien http://www.comcol.nl/detail/59714.htm

succes

Laatst bewerkt:
Oh dus dat betekent dat ik er niets aan heb? Ik heb hem namelijk via bol.com besteld 8 euro bij elkaar, dat is wel zonde. Ja, ik heb windows vista. Bedankt voor jullie tips!! :love:

dat zou je met hun moeten ovelrleggen.

maar zal wel moeilijk worden omdat ie nu al geopend is

en geopende software zijn ze niet zo blij mee.

maar ja nee heb je ja kun je krijgen

Ik heb meteen maar even gebeld, en ik mag hem terugsturen! Dan krijg ik het geld als het goed is weer teruggestort op mijn rekening. Dus dat is mooi. Bedankt voor de tips. Ik had nog een vraagje, jaren geleden had je ook een smurfen spel. Weten jullie of die misschien nog te krijgen is op de pc? Het is best een oud spel. .

Ik heb meteen maar even gebeld, en ik mag hem terugsturen! Dan krijg ik het geld als het goed is weer teruggestort op mijn rekening. Dus dat is mooi. Bedankt voor de tips. Ik had nog een vraagje, jaren geleden had je ook een smurfen spel. Weten jullie of die misschien nog te krijgen is op de pc? Het is best een oud spel. .

das mooi:thumb:

smurfen spel???
ik smurf niet zo in de smurfen:p

Als hij best oud is ben ik bang dat die ook niet op XP/Vista kunnen, ik kan hem ook niet op internet vinden.

Ik heb gehoord dat iemand rayman gold ofzo wel kon spelen op windows xp. Hij had een mailtje gestuurd naar microsoft en die hadden het opgelost. Weten jullie misschien hoe ik daar een mailtje heen kan sturen? Groetjess:)

Oke dan, ja dat smurfenspel is best oud ja haha ik speelde hem toen ik 10 jaar was. En rond die tijd speelde ik rayman ook altijd..:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan