Spel slaat af...

Status
Niet open voor verdere reacties.

marchellodelagl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Hallo leden,

Ik had even een vraagje over mijn computer waar ook Flight Simulator 9 op staat. Ik heb er veel add-ons aan toe gevoegd om de simulator veel realistischer te maken.
Ook is mijn pc een sli uitvoering met 2 zware beeldkaarten, namelijk de Geforce 8800 GTX, dus moet ie goed gekoeld worden.
Ook heb ik mijn E6600 processor overgeklokt van een 2.4 naar een 3.0 dat volgens mij goed te doen is.

Mijn probleem is nu dat het vaak gebeurd dat het spel opeens af slaat zonder dat ik daar opdracht voor geef. En het gebeurd alleen met dat spel. Dus niet met dat andere programma's.

Zelf heb ik een vermoeden dat het aan de koeling ligt want het is namelijk niet altijd zo geweest dat ie afslaat. Sinds de warme dagen van afgelopen week is dat veel meer voorgekomen.

Zou het nou ook niet verstandig zijn dat ik er 1 beeldkaart uithaal voor meer luchtcirculatie. Het is namelijk zo dat ik er helaas later ben achter gekomen dat de simulator helemaal niet werkt met sli. Met 1 beeldkaart kan ie het namelijk ook nog makkelijk aan zoals ik heb gemerkt.

Wie kan mij hiermee helpen?

Groetjes, Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan