Spel spelen met werkbalk op voorgrond?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasolini

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Hallo,

Ik heb laatste een spel geinstalleerd ''gta3'' (ja hij is oud)
Nu zit ik ook vaak op msn maar als ik gta3 opstart verdwijnt de taakbalk (heel logisch natuurlijk). Maar kun je dit op een of andere manier niet anders instellen? zodat ik gta3 kan doen en onder tussen zonder alt tab of start moet kijken of er iemand iets zegt.

Mvg,

Jordi

Kijk eens of je met ALT+ENTER in het spel, het spel in window mode krijgt.

Ipv ALT + Enter eens in de instellingen van het spel kijken om te zien of je windowed mode kan aanvinken.

Lucas

Of "-window" toevoegen aan het doel bij eigenschappen. Uiteraard zonder de aanhalinstekens.

:(

de reactie met window. kun je die nog eens uitleggen ik snap die niet helemaal

Met de recher muis knop de snelkoppeling of .exe (waar je het spel me opstart) aanklikken. Kiezen voor eigenschappen en bij doel "-window" toevoegen aan het einde van de regel.

Voorbeeld: Doel: "D:\Games\Ubisoft\Assassin's Creed II\AssassinsCreedII.exe" -window

Waarbij je -window dus zelf toevoegd. Vervolgens toepassen en spel opstarten.

helaas ik heb het nu zo gedaan:

D:\GTA3\gta3.exe -window

en dat werkt helaas niet. nog andere ideeën?

Probeer het dan eens met -windowed

Zie dat er variaties op de toevoeging zijn. Wel de al aanwezige " laten staan en een spatie tussen de laatste " en het streepje?

Laatst bewerkt:
Ik heb even op Google gekeken en het enige wat ik kon vinden om het spel in een window te laten draaien is het programma 3D-Analyze:

http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/files.html

Start 3D-Analyze, selecteer gta3.exe en vink onder "DirectX 8.1 and 9.0 Options" --> "force windowed mode" aan.

Ik heb het zelf even getest op mijn PC en het werkt. Je kunt alleen niet het venster verschuiven (komt linksboven in het scherm te staan). Je kunt het wel groter maken door de beeldresolutie in het spel aan te passen. Zorg wel dat je de resolutie in het spel lager zet dan de resolutie van je desktop. Als je het menu niet kunt zien, moet je even wegklikken van het spel (of ALT-TAB) en weer teruggaan.

Ik heb het getest met GTA3 v1.1.

Laatst bewerkt:
Ik heb even op Google gekeken en het enige wat ik kon vinden om het spel in een window te laten draaien is het programma 3D-Analyze:

http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/files.html

Start 3D-Analyze, selecteer gta3.exe en vink onder "DirectX 8.1 and 9.0 Options" --> "force windowed mode" aan.

Ik heb het zelf even getest op mijn PC en het werkt. Je kunt alleen niet het venster verschuiven (komt linksboven in het scherm te staan). Je kunt het wel groter maken door de beeldresolutie in het spel aan te passen. Zorg wel dat je de resolutie in het spel lager zet dan de resolutie van je desktop. Als je het menu niet kunt zien, moet je even wegklikken van het spel (of ALT-TAB) en weer teruggaan.

Ik heb het getest met GTA3 v1.1.

Ik heb het programma en aangevinkt wat je zei. maar het werkt niet echt. ik krijg nergens een window iets te zien. heb ook alt tab gedaan. zonder succes. moet ik dat 3d programma open hebben staan? of moet ik het spel vanuit daar opstarten(want als ik daar op run druk, kan ie een of ander bestand niet vinden) kun je het nog eens uitleggen aub?

Andere optie van mij algeprobeerd? -windowed ipv -window

Ik heb het programma en aangevinkt wat je zei. maar het werkt niet echt. ik krijg nergens een window iets te zien. heb ook alt tab gedaan. zonder succes. moet ik dat 3d programma open hebben staan? of moet ik het spel vanuit daar opstarten(want als ik daar op run druk, kan ie een of ander bestand niet vinden) kun je het nog eens uitleggen aub?

Je moet inderdaad het spel via 3D-Analyze starten. Na het selecteren van gta3.exe en het aanvinken van force windowed mode zou het spel gewoon moeten starten als je op de knop run drukt.

Welk bestand kan er niet gevonden worden?

hallo,,

kan het opgegeven brontype niet vinden in het kopie bestand. zou dat niet kunnen omdat mijn gta3 op een externe schijf staat? (hij is wel aangesloten alsik het probeer)

Dat zou kunnen. In mijn geval heb ik het spel gewoon geïnstalleerd op mijn harde schijf en gepatched naar v1.1. Het werkte daarna prima met 3D-Analyze.

iets mislukt met het create process failed. error while injecten dll into target process

Heb je de CD's van het spel? Installeer GTA3 op je PC (interne HD) en probeer het nog eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan