Spel start niet op!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolga15

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hallo mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb namelijk een probleem.
Ik heb een spel geinstalleerd maar er komt geen beeld.
Bij een ander spel staat er bij het opstarten requires hardware graphics acceleration.:(
Weten jullie misschien wat ik moet doen??
Alvast bedankt

Groeten,

Tolga

ojah kijk ook ff wat het spel vopor videokaart moet hebben en dan vragen in de winkel wat de beste kaart voor je is...

Welkom op Helpmij. :)
kun je er geen driver voor installeren ofzo
Dat zou ik eerst maar eens doen inderdaad.
Voldoet je grafische kaart aan de eisen van het spel (om wat voor spel gaat het?).
Wat voor kaart is het?
Wat voor besturingsysteem heb je?
DirectX up-to-date?

En verplaatst naar de juiste sectie.

ja ik had eerst windows xp home edition erop staan en nu heb ik windows xp proffesional.
bij de vorige besturingssysteem deed hij het wel.
het spel is command and conquers generals

en hoe moet je dat doen ik heb everest al geinstaleerd zodat ik kon zien welke kaart ik had maar ik kom er niet uit ik heb al geprobeerd maar lukt niet

Dat zie je hier als het goed is.

attachment.php

Bijlagen

• Everest gpu.gif
    Everest gpu.gif
    33,5 KB · Weergaven: 140
Zo te zien staat je driver hier tussen, mocht dit niet lukken, probeer dan eens de nVidia site, dacht dat het een Geforce kaartje was.

hij doet het nog steeds niet ik weet niet wat ik moet doen misschien moet ik een andere driver installeren

ik installeer het spel dat lukt wel maar als ik het spel wil spelen komt er geen beeld

Hoe wordt je grafische kaart nu weergegeven in apparaatbeheer, is het een nVidia?
Zo ja, download dan eens de laatste drivers van www.nvidia.com
Apparaatbeheer ziet er verder ook goed uit?
Moederbord drivers heb ook geínstalleerd?

Zo te zien heeft jou kaart toch echt de Geforce chip.
Wat je kunt proberen is de laatste driver van nVidia downloaden. (International Driver)
En hoe zit het met de rest van mijn vragen, ook heel erg belangrijk. :)

BESTE HELPDESK BEDANKT VOOR JOUW HULP IK BEN ER AL EEN PAAR WEKEN MEE BEZIG OM HET TE MAKEN DUS IK HAD BESLOTEN OM HIER OP DEZE SITE DE VRAAG TE STELLEN EN IK BEN ER DUS UITGEKOMEN.
IK WEET NIET HOE IK JOUW MOET BEDANKEN EN DE REST NATUURLIJK
:) :) :) :) :)
HET SPEL DOET HET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :confused: :confused: :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan