Spel start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marioncatwom

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Hallo, via iemand hoorde ik over deze site, ik heb al een tijdje een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen, mijn kids zouden er blij mee zijn.
Ik heb het spel zoo tycoon 2 orginele versie, installeren enzo is geen probleem maar als ik het spel wil spelen start hij gewoon niet op het scherm blijft zwart.
Volgens mij heb ik dat een tijd terug ook gehad en moest toen wat aanpassen bij het geheugen van mijn pc maar ik weet niet meer wat dat was ...
Ik werk met xp professional weet niet of je verdere info nodig hebt ??

Heb je meer info ofzo nodig dan hoor ik het wel hoop dat jullie mij kunnen helpen

Bedankt alvast, groetjes Marion

Dank je

Dat is de direct x 9 als ik het goed heb volgens mij heb ik die er al op maar ik probeer het nog eens, zla het spel zo starten en dan geef ik je hier door welke melding ik krijg als het mag is misschien duidelijker ook voor jou ???
Dank je alvast voor je reactie

Groet Marion

Ik krijg geen melding

Ik krijg het opstartscherm, en dan kies ik spelen en dan doet hij verder niets, ik krijg wel even een zandloper maar daar houd het mee op, spellen zoals de sims 2 enzo kan ik wel gewoon spelen dus ik snap het niet, heb direct X er ook ondertussen opzitten.

Groet Marion

ik kreeg jullie mail, vraag is nog niet opgelost...

En ik hoop natuurlijk nog steeds op een goede tip, zo dat we eindelijk het spel kunnen spelen ...

Groetjes Marion

En ik hoop natuurlijk nog steeds op een goede tip, zo dat we eindelijk het spel kunnen spelen ...

Groetjes Marion

Doe op de snelkoppeling met rechtermuisknop klikken, Dan eigenschappe, dan compabiliteit, en dan staat er de volgende regel: Dit programma in deze compabiliteit modus afspelen. Die doe je aanvinken. En dan daaronder in de tabel windows 98 selecteren. Toepassen

En kijk is of het dan werkt

Super tip

bedankt Morritz hij doet het met hulp van jouw tip, weer wat bijgeleerd super dank je wel ;)

Groet Marion

Kan ook niet opstarten van Zoo tycoon 2

Hallo allemaal,

Bij mij dezelfde vraag.
Alleen als ik eigenschappen-->compatibiliteit doe staat er geen windows vista bij....
Dat heb ik namelijk
Wat moet ik nu doen?
Hopelijk heeft iemand de juiste tip!

Hallo allemaal,

Bij mij dezelfde vraag.
Alleen als ik eigenschappen-->compatibiliteit doe staat er geen windows vista bij....
Dat heb ik namelijk
Wat moet ik nu doen?
Hopelijk heeft iemand de juiste tip!

Maak even een eigen topic, is wel zo netjes in plaats van inbreken op die van iemand anders.

Ehh, domme vragen bestaan niet, maar deze komt er wel voor in aanmerking ;)
Windows Vista staat er niet bij omdat Vista een nieuwere OS is, net als Windows XP of Windows 7. Die staan er ook niet bij.

En, even voor de duidelijkheid:

Je voert een programma in de compatibiliteit uit waarvoor deze gemaakt is.

Bijvoorbeeld je hebt een spel dat gemaakt was voor Windows 2000, dan zet je hem bij eigenschappen op Windows 2000.

De nieuwere spellen zijn meestal geschikt voor Windows XP en Vista, maar je draait al Vista, dus hoef je er niks in aan te passen.

Als dit je probleem niet oplost, maak even een nieuw topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan