Spel start nietop ?! Nvidia drivers ?? Geforce 8800 GTS

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hooi iedereen.

ik heb nu eindelijk mn systeem in elkaar gezet, maar nu heb ik Oblivon geinstaleerd en als ik dan start geeft ie een fout :rolleyes: ( t kan niet anders )
En hij zegt in de launcher ook dan ik geen HDR ondersteuning heb terweil de Geforce 8800 GTS dat gewoon wel heeft :confused:
Wat nu ? de nieuwste drivers van de Site afhalen ? want ik heb ze nu van de CD geinstakeerd.

Alvast bedankt :)

Ik heb een screen gemaakt

Gr Rick.

Laatst bewerkt:
Zeg maar nou heb ik nog een vraag,

Ik heb een TV kaart van philips er in zitten, geinstaleerd, maar nu krijg ik heel donker vaag beeld :shocked: , ik heb het wel is eerder gehad met mn oude systeem, als ik dan opnieuw instaleerde deed ie het ook nog niet en als ik dan gewoon op nieuw formateerde wel weer heel raar, ene keer wel andere keer weer niet :shocked:
Maargoed wat moet ik nu doen, is egt de enige oplossing formateren ? :(
En oja hoe stel ik HDR met AA tegelijk in ??
En Hoe kan ik de AA op 16x zetten ?

Laatst bewerkt:
ooh oke, maar hoe krijg ik dan met andere spellen de 16x AA wel aan ?

Ik heb nog 2 vrage :D

Ik heb ook een Philips TV kaart erin zitten, die werkt nu alleen als ie aan staat de tv, dan komt er een hoge soort piep achtig geluid uit :eek: ik weet niet of dat van mn videokaart of van mn tv kaart af komt, ik hoop Tv kaart want die zijn niet zo duur als hij dreigt de geest te geven. dus wat nu ?? :(

Dan vraag 2, Hoe kan ik de tempratuur van mn Geforce 8800 GTS Zien ? :eek: Ik heb speedfan geinstalleerd maar daar staat de videokaart niet bij :S, weten jullie een andere programma ?? :)

Ik heb nog 2 vrage :D

Ik heb ook een Philips TV kaart erin zitten, die werkt nu alleen als ie aan staat de tv, dan komt er een hoge soort piep achtig geluid uit :eek: ik weet niet of dat van mn videokaart of van mn tv kaart af komt, ik hoop Tv kaart want die zijn niet zo duur als hij dreigt de geest te geven. dus wat nu ?? :(

kijk waar het vandaan komt. TV kaart eruit, dan testen, dan weet je het.

Dan vraag 2, Hoe kan ik de tempratuur van mn Geforce 8800 GTS Zien ? :eek: Ik heb speedfan geinstalleerd maar daar staat de videokaart niet bij :S, weten jullie een andere programma ?? :)

nvidia control panel heeft ook temperatuurgegevens.

Ik ben aan t zoeke maar ik vind t niet in Nvidia control panel :(

Ik heb het denk ik gevonde :) met het programma everest dan

Zijn dat een beetje normale Temps ?? :) het moederbord vind ik wel wat hoog nar mijn weten :eek: Mja

Toch bedankt :)

Ik heb het denk ik gevonde :) met het programma everest dan

Zijn dat een beetje normale Temps ?? :) het moederbord vind ik wel wat hoog nar mijn weten :eek: Mja

Toch bedankt :)

Temperatuur zou wel wat lager kunnen, zeker als je bekijkt dat je processor FAN op 3000 toeren draait (dat is maximaal), is er ergens iets niet goed.

Heb je ook je spanningswaarden van je voltages eens bekeken. Volgens mij tijd voor een andere voeding, want geen van de aangegeven lijnen haalt zijn nominaal-spanning.

Haha een nieuwe voeding xD, Dees is nieuw, een Coolermaster eXtreem Power 650 watt :) aan de voeding kan het niet liggen :) , en de lucht in de kast is heel koel, door die 250 mm fan, ik voel het aan alle kanten uit mn kast komen en het is niet eens warm:)
Dus ik snap t niet, en hoe kan een CPU minder heet worden dan het moederbord ?! is het miss een false meting ?

Ik heb net gelezen de voeding is meer dan 70 % Eficent :)

Laatst bewerkt:
Ja, dat zijn normale temps, op de mainboard temp na.
Wat zegt het bios, welke temp staat daar aangegeven? Daalt de temp ook met de kast open?

Ik denk juist dat ie dan zal steigen want er zit speciaal een 250 mm fan in de zij deur, en die blaast best, over het hele systeem, en ik snap het niet want hoe kan een CPU Minder warm zijn als het moederbord ? :confused: das wel een beetje raar vins ik, selfs de GPU is soms lager dan het moederbord, miss is de temp sencor kapot, ( dat hoop ik dan )

Daar heb je inderdaad gelijk in, dan zou ik het ook niet weten.
Maar ik zou nog wel even in het bios kijken, of de mb temp daar ook zo hoog wordt aangegeven.

Zal ik doen als ik de computer een keer opnieuw opstart :thumb:
En dan nog een laatste vraag, is het slecht dat de GPU Fan altijd 100% draait ? want ik zie nu dat ie op 100% draait namelijk, en het zelfde voor de CPU fan, is dat slecht voor ze ?

Bedankt voor de reacties :thumb:

Dat is geen probleem, alleen wordt het er niet stiller op.
De 8800 hoor je niet als het goed is, maar de cpu fan wel, is het niet?
Je zou deze kunnen gaan regelen met SpeedFan of Cool'n Quiet, dat scheelt een hoop herrie.

Oke bedankt :thumb: ik hoor die Gts idd niet,ik hoor wel een Fan, nou weet ik niet of dat de Cpu fan of die 250 mm fan is die zo blaast, maar gelukkig irriteer ik me daar ( nog ) niet aan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan